Köpa denna dator?

Mer
9 år 1 vecka sedan #735115 av Nissegossen
Jag funderar på att köpa en dator och jag har hittat en som är strax under 3000kr. Skall jag köpa den? www.webhallen.com/se-sv/datorer_ ... dvd-win_81 Eller är det att kasta pengarna i sjön? Ni som vet exv Inwatto eller Admin, eller någon annan som har koll på läget?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 vecka sedan #735118 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Virus+Spyware
Inte prisvärt. Det är ett gammalt system och har integrerat grafikkort.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 vecka sedan #735137 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
Jag vet det zoegas, sade direkt i butiken att den inte var något att ha, beroende på grafikkortet, iof skulle jag ju kunna peta in 16GB RAM, men ändå. Jag släpper den. Har du något prisvärt i den skalan av pengar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 vecka sedan #735144 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Virus+Spyware
Det är lite pengar för en ny dator. Det mest prisvärda är runt 5000 om man ser till prestanda/pris.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 1 vecka sedan #735147 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virus+Spyware
Jag har för närvarande inte de pengarna. Jag får satsa istället på skattepengarna och då köpa något tillsammans med vad jag har nu, så vet jag att jag kan få en dator värd pengarna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 1 vecka sedan #735193 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa denna dator?
Har inte hittat någon recension av den. Eftersom du surfar mest, så behöver du inte kraftfullt grafikkort. Så du klarar dig säkert med denna.