Billig dator?

Mer
6 år 5 månader sedan #990339 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Samt att var varse att Google Crohme inte uppdaterar 32 bitars system gäller även för microsoft, det går inte att installera, men då har du en dator minst 10 år gammal. De slutade med 32 bitar system för 10 år sedan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991292 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Köper nog en ny dator först år 2019 för då kommer Windows 12 med VR-eran!

Mer
6 år 5 månader sedan #991347 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
För ett par år sedan så hade jag en plan på att ha så här som på bilden (lite som en studio) men hoppade över det och vill satsa mer på nästa operativsystem - Windows 12 - istället. Kände att det var lite för dyrt för det var så mycket annat man skulle ha här hemma. Men Surface 3 Pro köpte jag i alla fall för 2 år sedan.

Mer
6 år 5 månader sedan #991352 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
En dator som är sönder, de stoppar man undan och plockar reservdelar ifrån, inte bara stationära utom också en laptop för den går bra att plocka reservdelar på, då om man behöver det, lagar man en dator med det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #991360 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Om inte annat så har jag överflöd utav alla möjliga olika slags data sladdar som har hängt med sen i början av 2000-talet! Alla sladdar/kablar har jag ingen användning av idag men en och annan kan man ha än idag. Mycket/många prylar har ju blivit trådlösa också så man har liksom ingen direkt användning av sladdarna längre.
Mer
6 år 5 månader sedan #993986 av Richard
Svar från Richard i ämnet Billig dator?
Köp begagnat!

Jag har köpt 2 datorer nyss från dessa:
www.billigteknik.se/
bytdator.se/

Se detta inlägg:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...amp;start=60#p993554 [/url]<!-- l -->

Du kan få en jättebra laptop för runt 2000 kr, då menar jag typ Intel3-processor, 4 GB Minne o 320 GB HD, m.m. Man behöver inte mer, [size=150:237b0sf1]om[/size:237b0sf1] man inte ska spela tunga spel, eller behandla stora videoklipp. Då måste man lägga mer pengar på SSD-hårddisk o grafikkort.