Billig dator?

Mer
6 år 4 månader sedan #1002847 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Som alltid kolla upp datorn om den har ett 32bitarssystem eller ett 64 bitar på en gammal dator som är äldre än 10 år är det nödvändigt att du kollar upp det, då kan det vara ett 32 bitar och då passar bara 32, är den nyare troligtvis ingen fara för alla nyare har 64 bit, på 32 bitar har Google sluta att uppdatera då alla 32 bit datorer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1003112 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billig dator?
Har man installerat Linux Mint 18.2 skall man uppdatera till 18.3 via uppdateringshanteraren. Tar 15 min.
Mer
6 år 4 månader sedan #1003127 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Det är därför jag skriver detta, då jag har dålig erfarenhet av att uppgradera just den. Eller då Sarah 18.1

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1003128 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
På det nya, hittar ingenting skitjobbig och för mig slutade det med att jag lade in det äldre systemet på nytt. Där fungerar allt till belåtenhet och jag hittar allt, vad gäller mig var det nya en flopp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
6 år 3 månader sedan #1010393 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Billig dator?
Jag köpte en surfplatta istället och h känner mig modern :jump Kostade två tusen och är värd varje krona. Lenovo Tab 4 med 32 Gb hårddisk. RAM 2 Gb och processorshastighet 1,4 MHz. Tar lite tid att skriva på det hyperkänsliga tangentbordet men eftersom det är en Android så fyller den i många ord själv. Fast det går snabbare och snabbare. Är nöjd och ångrar mig inte att jag köpte denna istället för dator. Innan ni eventuellt sågar mitt val checka in denna på Elgiganten vilka är de enda som säljer den.
Mer
6 år 3 månader sedan #1010394 av Geta
Svar från Geta i ämnet Billig dator?
Hur betalar man uppkoppling då och vart?