Billig dator?

Mer
6 år 5 månader sedan #991360 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Om inte annat så har jag överflöd utav alla möjliga olika slags data sladdar som har hängt med sen i början av 2000-talet! Alla sladdar/kablar har jag ingen användning av idag men en och annan kan man ha än idag. Mycket/många prylar har ju blivit trådlösa också så man har liksom ingen direkt användning av sladdarna längre.
Mer
6 år 4 månader sedan #993986 av Richard
Svar från Richard i ämnet Billig dator?
Köp begagnat!

Jag har köpt 2 datorer nyss från dessa:
www.billigteknik.se/
bytdator.se/

Se detta inlägg:
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...amp;start=60#p993554 [/url]<!-- l -->

Du kan få en jättebra laptop för runt 2000 kr, då menar jag typ Intel3-processor, 4 GB Minne o 320 GB HD, m.m. Man behöver inte mer, [size=150:237b0sf1]om[/size:237b0sf1] man inte ska spela tunga spel, eller behandla stora videoklipp. Då måste man lägga mer pengar på SSD-hårddisk o grafikkort.
Mer
6 år 4 månader sedan #994186 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billig dator?
Jag köpte en laptop åt min bror på Blocket för 600 kr. Haft den drygt ett år.
Mer
6 år 4 månader sedan #994211 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Såg en dator på blocket, han bodde ute i Askim så långt mot havet förbi Västra Frölunda, havet går intill Askim det finns badplatser där han sålde för väldigt förmånligt pris en dator med bra prestanda samt med ssd disk. Jag letade busstider dit ut och planerade för att ta och åka dit. När det gått en stund togs annonsen bort någon hade varit snabb i vändningarna och köpt den redan innan jag ringt på den. Satt kvar med snopen näsa.

Måste tillägga, stationär dator

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #994213 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Ta, den med mig? Ja, lägger den ned i kärran och det går bra både på spårvagn och buss, samt de pendeltåg som går från och till centralen, de är handikapp vänliga
Nu behöver jag själv inte använda mig av det men på spårvagnar finns en ramp som går att dra ut och där finns plats för rullstolar samt permobiler

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #998983 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Jag köpte en Surface 3 Pro dator (Windows 10) för cirka 10 tusen kronor för drygt två år sedan! Efter två år så är min dator slö/blivit sämre! Vet att min dator klarar av 1-3 år till - till nästa operativsystem. Nästa operativsystem så kommer det att vara Virtuell Realitet agenda. Först då vill jag köpa en ny dator!