Billig dator?

  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
6 år 3 månader sedan #1012381 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Billig dator?

Nissegossen skrev: Kan bara säga att om ni skall ta laptop med er på resan, behöver ni inget extra mobilmoden med anslutning till datorn. Detta för att ni alltid har mobiltelefonen med er. Stoppa helt enkelt mobilen i en USB ingång på datorn. Datorn söker själv upp mobilens anslutning till Internet sedan är det bara att köra.

Utnyttja givetvis på alla ställen det finns WiFi och använd det minsta möjliga kostnad.

Bluetooth fungerar också bra. Min surfplatta har WiFi och i dagens läge finns det WiFi nästan överallt. Här nu blivit fena på att skriva på den här.
Mer
6 år 3 månader sedan #1012504 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Billig dator?

Nissegossen skrev: Kan bara säga att om ni skall ta laptop med er på resan, behöver ni inget extra mobilmoden med anslutning till datorn. Detta för att ni alltid har mobiltelefonen med er. Stoppa helt enkelt mobilen i en USB ingång på datorn. Datorn söker själv upp mobilens anslutning till Internet sedan är det bara att köra.

Utnyttja givetvis på alla ställen det finns WiFi och använd det minsta möjliga kostnad.


Låter smart.
Mer
6 år 3 månader sedan #1012560 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billig dator?
Gäller Android, Appel har sin egen lösning. Samt att Internet per telefon slukar Gb, tror det bara är ett eller två spelare på marknaden som det ingår fri surf på, annars kanske det tar slut samt att det slukar batterikraft på mobilen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1012628 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billig dator?
På tåget finns gratis WIFI oftast. Även på järnvägsstationer finns gratis WIFI.
Mer
6 år 3 månader sedan #1020215 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Billig dator?
Jag har Windows 10 - Surface 3 Pro - och den har varit problemfritt sen jag köpte den för cirka 2 år sedan men nu märker jag att jag får oftare starta om datorn för att datorn ska fungera problemfritt.

Ja, jag ger den här datorn 1 år till sen köper jag en ny dator med ett nytt operativsystem som ska vara Windows 12 fattar jag det som. Såklart så lär jag köpa en Surface dator igen sen.
Mer
6 år 3 månader sedan #1020217 av Miika
Svar från Miika i ämnet Billig dator?
Tänker inte köpa den där ipaden som jag tänkte på. Den är helt enkelt för slö. Köper hellre en dyrare laptop. Men den jag har nu funkar bra så ingen brådska