Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
4 år 6 dagar sedan #1248605 av Geta
För mig har det varit tvärtom. Psykiatrin har lämnat mig vind för våg många gånger, trots att jag varit vårdad för psykos.
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248607 av Amandara
Ja. Det är olika. Vet inte varför de sög sig fast så hårt i mig. Det var inte bra för mig men bra för mina anhöriga att de inte hade ansvar utan att psykiatrin höll koll på mig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251913 av Nissegossen

krokus skrev: Vad är detta för en konstig tråd? Victimblaming...

Kram till Nisse!


Det ar detta jag vill tacka med hjartat for och en frivillig klem pa deg till dig krokus da det ar en norsk kram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251914 av notwoodstock
Ja, jag tror på Nissegossen.

Jag har själv vansinnigheter på min iPhone. Helt plötsligt hoppar webbläsarfönstret till höger.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251915 av Nissegossen
Ja, han lyssnar pa vad Gud sager inom honom Nar Jesus talar da lyssnar man jag menar inte att prata over huvudet pa dig notwoodstock utan genom ditt inre, en stor skillnad jag kan verka burdus men jag menar det inte att vara det

En kusin som sade till mig, att nar farfar hojde sin rost pa lokal med pojkarna, min far och hans broder, mina farbroder blev det tyst tills de forstod att allt var ok och allt var OK, den respekten hade de for min farfar deras far

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251916 av Maxjohan1983

Geta skrev: Amandara,

Du tål antagligen inte auktoriteter. Du tycker att du vet bäst själv.

Då jag hade njurbäckeninflammation hösten som var det blev till ett rejält uppvaknade. Insåg att det jag trott länge var bara fel. Men inte utan att jag tjatat och gnällt till både läkare, här och på FB.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln