Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
4 år 1 vecka sedan - 4 år 1 vecka sedan #1248426 av Clean
Babyshame jag är inte som alla andra narkomaner jag är den sista på jorden för just dig att lita på! Dessutom har jag ingen önskan att vara dig lojal. Jag känner inte ens dig. Det enda jag vet att du mår väldigt dåligt. Men jag tror på dig. Det är det enda jag vet och tror. Försvara inte det vedertagna mot mej!

Retlig? Ja jag är det när jag känner att människor provocerar!
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248428 av Amandara
Jag mår inte särskilt dåligt Clean. Har tom fått sätta ut antidepp. Inte varit psykotisk på många år. Jag mår rätt bra tack som frågar, fast jag har mina ups and downs du med.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248488 av Clean
Förlåt mena inte trampa in på nånting jag egentligen inte har nånting att göra med men jag har varit orolig för dig. Förutom när jag blivit förbannad på dig när du skriver såna inlägg som är inte likt dina andra inlägg som jag oftast upplever som positiva.

Jag har mina ups and downsens ja. Tex förra veckan låg jag ett dygn och fantasierna hur skön, varm och ljus att ta livet av sig vore! Men jag kan inte göra så mot vissa runt mej. Som alltid. För det är fegt av mej. Då man har ett ansvar i livet gentemot andra som är ett livslångt åtagande!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248498 av Amandara
Det är bra att man har några omkring sig som man inte kan ta livet av sig för. En bra hållare. Man kan tänka hur mycket man vill att man vill dö. Bara man inte gör det. Man kan bli hemskt skadad om man försöker och misslyckas.

Snällt att du tycker om mig Clean, jag tycker om dig med. Jag blir oxå svart emellanåt men är inte lika yvig som du. Du har rätt till dina reaktioner. Och jag har rätt till mina. Tack för omtanken, du behöver inte vara särskilt orolig för mig jag har inte djup psykisk ohälsa nu. Bara lite gnäll. Sätta ord på tankar och känslor och sånt, som är läkande.
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248503 av Clean
Nej man ska absolut inte göra det. Man har ett ansvar. Men när jag har mina moments blir jag förbannad att jag måste hålla mej vid livet för andras skull. Jag valde inte det här. Det var en man och kvinna som blev kära och älskade varann på djupet så blev jag till. Inget jag bad om. Men jag kommer aldrig ta mitt liv, ansvar och åtaganden som jag själv inte valt utan fötts i gör att jag står kvar i livet.

Såklart jag blir orolig förut när du har skrivit ibland. Men jag vet du klarar dig själv. För du är den enda som mej som öppet berättat om sexuellt våld. Därför kan jag relatera till dig. Dessutom har jag levt med självskadebeteende utanför alla gränser! Ibland vill jag ta en motorsåg och såga upp mej. Det är sånt tryck ibland.

Fast jag kommer aldrig förstå hur du kan ev komma att rösta på SD? Du som är så vettig annars! Folk kommer hit för att dom flyr kriget. Dessutom har Sverige minskat på invandringen sedan 2015 och tar emot lika mycket eller lika lite flyktingar som andra länder i Europa. Tänk dig själv om ett land förklarar krig mot Sverige och mördar oskyldiga civila skulle du inte fly? Tänk dig att lämna sitt land allt, alla allting man har i sitt liv i ett främmande land där man kan varken språket eller kulturen. Skulle inte det va så jävla hemskt att fly sitt hem och lämna allting i sitt liv som man nånsin känner till för det är krig och fly till ett helt främmande land? För det är exakt vad flyktingar går igenom och gör därför heter det flyktingar!
Mer
4 år 1 vecka sedan #1248504 av Amandara
Jag tycker man ska kämpa för sitt land. För övrigt, vilket minne du har. Jag har ett teflonminne. Det är bra för dig att du har bra minne. Det mesta rinner igenom utan att det skapas bestående minnen.