Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
4 år 1 vecka sedan #1248506 av Clean

Amandara skrev: Jag tycker man ska kämpa för sitt land. För övrigt, vilket minne du har. Jag har ett teflonminne. Det är bra för dig att du har bra minne. Det mesta rinner igenom utan att det skapas bestående minnen.


Fast hur ska man kämpa mot kärnvapen när vi svenskar inte har sådana kraftfulla vapen i närheten? Tex om Ryssland skulle invadera vilket kommer nog inte hända men om? Likadant är det på andra krig där härskarna har ett extremt överläge i makt, soldater och vapen? Det sker juh folkmord hela tiden här och där som är obeväpnade och försvarslösa blir slaktade!
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248528 av Amandara
Sverige försökte utveckla kärnvapen under Palmes tid. Han var drivande. TV program jag sett. Man byggde ett kärnkraftverk bara för att få energi till kärnvapen men det sa man inte till folket. Har för mig att det aldrig var i bruk.
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248529 av Geta
Det var tidigare under Tage Erlanders tid som Sverige funderade på att ha kärnvapen.
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248531 av notwoodstock
Jag hade en väldigt konstig tid på sjukhuset på 1980-talet. Konstiga tankar om att det vore skönt om allt gick upp i rök. Världskrig eller någonting. När det egentligen bara var förtryck inne i mitt huvud.

Jag tror att stora felet var att dom tog mig dit.
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248533 av Clean
Psyket gjorde en stridsmaskin av mej för jag blev så hatisk och förbannad att jag kunde förgöra hela universum om hatet hade fritt utrymme för jag ville dom skulle sluta försöka hjärntvätta mej. Dom skriver inte ut en förrän man har noll risk för återfall alltså att man är hjärntvättad och omvänd! Dom utredde mej för psykopati när jag var bara jävligt hatisk och förbannad dom förstår inte att det är fel att hjärntvätta människor. Sekter gör det och det är inte acceptabelt i samhället varför skulle rättspsykiatriskas hjärntvätt vara okej?
Mer
4 år 6 dagar sedan #1248570 av Amandara
Man ska ha tur om man får bra kontakter i vården.