Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 1 månad sedan #818060 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
En del blir deprimerade på våren, då det blir ljusare.
Mer
8 år 1 månad sedan #818124 av Nissegossen

Geta skrev: En del blir deprimerade på våren, då det blir ljusare.

Geta, hälsa ljuset välkommen istället. Det är bättre att vara ett ljusets barn, än mörkrets barn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 1 månad sedan #818126 av Nissegossen
Ta D-vitamin på vintern, då det är ett bra medel mot depression. Du får D-vitamin från solen och under vintern ät mycket mat som lever blodpudding etc då de innehåller mycket D-vitamin.
Järn som finns i dessa livsmedel är inte fel heller, då kvinnor är i fertil ålder då många av dem lider av blodbrist.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 1 månad sedan #818134 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Mår så jävla dåligt...
Jag brukar bli deppad i skarven mellan vinter och vår, när det är blött ute.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 1 månad sedan #818301 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mår så jävla dåligt...
Möjligen kan ljusa sommarnätter öka psykosrisken på grund att sömnen försämras, men jag har inte läst någon undersökning, som stödjer det.
Mer
8 år 1 månad sedan #818336 av Nissegossen
Just nu känner jag att jag kanske skulle byta sovplats till sovrummet då jag har mörka gardiner där. Förmodligen skulle jag få bättre sömn där och där har jag möjligheten att öppna en vädrings del i fönstret för svalare när jag sover och att jag får frisk luft hela natten. Får dock troligtvis än så länge sova med dubbla täcken. Jag skall nog flytta en dator dit.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum