Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 3 veckor sedan #817288 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mår så jävla dåligt...
Kör hårt, Richard!
Mer
8 år 3 veckor sedan #817453 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Tack! Sov inget natten till idag. Tänkte riktigt allvarligt att jag skulle göra det, cyklade till apoteket och hämtade ut allt jag kunde få tag i och köpte en 70-is vodka också. Skrev ett brev som jag tänkte posta på Facebook med typ texten "Om du läser detta är jag död". Ville bara ta farväl av mamma, pappa och min syster. O förklarade vad jag tänkte göra. Pappa ringde ambulansen som kom, men jag vägrade åka med. Sen kom pappa, min syster och hennes kille. Senare en läkare som skrev in mig på psyket. Pappa, syster och killen följde med. Så nu ligger jag på avd 56 i Helsingborg, o ångrar så som jag gjorde i morse o skrämt mina nära.

Men jag känner mig hyfsat ok nu, men kommer nog att stanna några dagar.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817454 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Psykiatrin förstår väl mycket väl varför du är skakad efter vad du har varit med om.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817455 av saara
Svar från saara i ämnet Mår så jävla dåligt...
Va bra att du inte tog livet av dig. Bra att du har så god kontakt med din pappa,syster och hennes kille. Hur fick din pappa reda på vad du planerade göra?
Kram och hoppas allt ordnar sig för dig. :hjärta
Mer
8 år 3 veckor sedan #817458 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Jag ringde och sa att jag tänkte ta livet av mig. O jag ville att de skulle veta, så att de skulle vara beredd på det värsta o inte bara hitta mig död.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817465 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Mår så jävla dåligt...
Hoppas att dom tar väl hand om dig där. Och hoppas att du snart mår bättre och att allt ordnar sig för dig. Kramar.