Mår så jävla dåligt...

Mer
7 år 10 månader sedan #832286 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mår så jävla dåligt...
Vet du hur långt uppskov som du får?
Mer
7 år 10 månader sedan #832304 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Tingsrätten får avgöra det. Ingen aning om de går på motpartens sida eller min. Eller om de väntar till domen har fallit i brottmålet.
Mer
7 år 10 månader sedan #832378 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mår så jävla dåligt...
Förlorar du får du köpa ett litet tält och tälta på kommunhusets gräsmatta. TV kommer säkert ganska snabbt dit och fotar. Skaffa gära ett litet spritkök, så du kan laga mat där också.
Mer
7 år 10 månader sedan #832412 av krokus
Svar från krokus i ämnet Mår så jävla dåligt...
Admin,
Hehe! Att sova i tält på sommaren är inte alltid någon höjdare. Värmen förstör! Fast om Richard tältar utanför kommunhuset lär han inte behöva tälta särskilt länge.
Mer
7 år 10 månader sedan #832414 av Nissegossen
Ha, ha, jag har en vedspis för ändamålet. Sprit till spritköket går ju bra att använda så länge det finns bränsle och är du ute i skogen finns troligtvis inget spisbränsle (I stället för T-röd finns andra bränslen och kort och gott heter de spisbränsle De osar mindre därför.) Du hittar vedspisen på Ikea och det är diskstället ordning på IKEA du köper och på youtube ser du hur du gör och hur man använder den. Jag skulle kunna klistra in länker a la Notwoodstock och ni skulle få nippran. Du slår på IKEA-stove på youtube och på youtube skriver du antingen prepper eller survivalist, slår du dem på vanliga Google så kan du hitta sidor på svenska som handlar om det.
[youtube:1lt1zx9o]KJvefSos4I0[/youtube:1lt1zx9o]

Richard, ta hand om dig.

Vill tillägga att du bör veta innan hur du skall bete dig i naturen om det blir nödvändigt. Läs läxan.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum