Mår så jävla dåligt...

Mer
8 år 3 veckor sedan #817633 av Jesus/magnus
rickard,
om några år, så kan du ha familj, någe/några barn, och livet ser bra ut?
kör int fast i de mörka stråken i tillvaron, det du fattat, är att du är älskad,
du har föräldrar och syskon? kämpa dig igenom alla trubbel?
du har alla möjligheter att vinna denna striden mot ondska mot dig?

jag har läst dina grejjer, vet att du har för dig lite ovanligare grejjer,
som är lite spektakulära grejjer. men iaf, överdosera int å blanda alcho
och piller? för det kanske blir problems då?

jag gillar dig för du har en öppen syn på grejjer, så det behöver du veta
vi är många som bryr oss om dig. kämpa på rickard! det kommer bli lyft i
ditt liv också!

J/m

John 8:31-32.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817677 av lumberjack
Såg detta på nyheterna Richard. Förstod omedelbart att det handlade om dig. Hoppas du mår bättre. Minns att jag suktade efter en Geiger-räknare som nybliven tonåring, men glad att intresset är borta numer.
Mer
8 år 3 veckor sedan #817699 av cecilia76
Det är bra att du har människor som bryr sig om dig. Och kom i håg. Ljusare tider kommer bortom berget eller kröken. Det är en teori som besannas. Det är väl inte så muntert nu, men det vänder, visst?
Mer
8 år 3 veckor sedan #817701 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Mår så jävla dåligt...
Efter allt du varit igenom Richard så förstår jag din reaktion! När det är som mörkast så har man ofta bara en tanke och det är att försvinna! Jag har en gammal kompis som hängde sig i sitt sovrum efter han blev anklagad av sina föräldrar att vara ngn han inte var! Dom såg det värsta i honom och framförallt såg ner på honom som ngn lägre varelse som inte förtjänade samma respekt som normalfungerande människor! Han pratade mycket om detta innan sitt självmord att det finns ett hierarki spel i samhället där det framgångsrika hade mer makt och respekt än de som led och mådde dåligt som egentligen mest förtjänade respekt!
Mer
8 år 2 veckor sedan #817773 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mår så jävla dåligt...
Det mesta verkar ordna sig. Min gode man (eller dam) har kontakt med överförmyndarnämnden och socialen, angående min bostad, o advokaten ringde nyss och tror inte det blir något av det påstådda brottet.

Jag skrivs ut på onsdag, hade kunnat fått gå hem tidigare, men kan lika gärna ligga här o lyssna på radio än hemma. Har fått jättemycket stöd av Spiran o mina vänner. Snart kommer min pappa och hälsar på mig.

Mår inte så dåligt, känner mig mest dum.
Mer
8 år 2 veckor sedan #817775 av Utomjordingen
När sådana dramatiska saker händer så kan det vara bra att ha avstamp hemifrån!