Spöken?

  • Hjort
  • Besökare
  • Besökare
15 år 3 månader sedan #176120 av Hjort
Svar från Hjort i ämnet Spöken?
Geta:jo men har du inte hört talas om detta?
I sin bostad ska man väl kunna känna sig trygg,den trygga hemvisten där man kan pusta ut.
i ett sjukhus är man ju bara besökare.
undrar om det är såå vanligt egentligen,avlider inte dem
flesta på sjukhus??
Mer
15 år 3 månader sedan #176121 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spöken?
Metusalem??

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 månader sedan #176125 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Spöken?
Nä dem flesta avlider antingen i hemmet eller i folksamlingar, tror jag.
Då pratar jag om det yngre gardet från ca 45 och uppemot 70-75 års åldern. Dem äldre + dementa dör i regel på sjukhus. Men vi andra då, jag är faktiskt hemskt rädd för döden, jag undrar vilken röst som kommer att vinna kampen, innan dess har jag nog gett upp kampen för länge sedan angående hur jag vill dö. Man vill ju naturligtvis dö med värdighet. Jag skulle nog vara ganska glad om jag hade lite alkohol inombords när jag viker hädan. För jag känner att den är det friaste jag har inombords, åtminstone innan baksmällan. Men den är strängt personlig och ej till salu!

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 månader sedan #176133 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spöken?

Jocke skrev: Nä dem flesta avlider antingen i hemmet eller i folksamlingar, tror jag.
Då pratar jag om det yngre gardet från ca 45 och uppemot 70-75 års åldern. Dem äldre + dementa dör i regel på sjukhus. Men vi andra då, jag är faktiskt hemskt rädd för döden, jag undrar vilken röst som kommer att vinna kampen, innan dess har jag nog gett upp kampen för länge sedan angående hur jag vill dö. Man vill ju naturligtvis dö med värdighet. Jag skulle nog vara ganska glad om jag hade lite alkohol inombords när jag viker hädan. För jag känner att den är det friaste jag har inombords, åtminstone innan baksmällan. Men den är strängt personlig och ej till salu!

rädd ocså för döden.
Så du skulle inte flytta in i en bostad där någon hade dött av
ålderdom??

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 månader sedan #176135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Spöken?

Jocke skrev: Nä dem flesta avlider antingen i hemmet eller i folksamlingar, tror jag.
Då pratar jag om det yngre gardet från ca 45 och uppemot 70-75 års åldern. Dem äldre + dementa dör i regel på sjukhus. Men vi andra då, jag är faktiskt hemskt rädd för döden, jag undrar vilken röst som kommer att vinna kampen, innan dess har jag nog gett upp kampen för länge sedan angående hur jag vill dö. Man vill ju naturligtvis dö med värdighet. Jag skulle nog vara ganska glad om jag hade lite alkohol inombords när jag viker hädan. För jag känner att den är det friaste jag har inombords, åtminstone innan baksmällan. Men den är strängt personlig och ej till salu!

Har aldrig sett någon dö i folksamling,
borde man inte det om det är vanligt??
Slutsats:Kanske man ska vara mycket i folksamling om man vill leva länge?HUA..Nej så kan det ju inte vara det är väl så att mår man bättre brukar man klara att vara i folksamlingar,vad tror ni? :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 3 månader sedan #176136 av Geta
Svar från Geta i ämnet Spöken?
Den enda som jag sett dö var min mamma och hon dog
på sjukhus.
Dessutom såg jag när vår katt dog jag satt bredvid.