Spöken?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 3 månader sedan #176227 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Spöken?

RÄDD skrev: Blev något fel där??
Till Jocke:
Så du skulle inte flytta in om du visste alltså att personen hade avlidit i lgheten?Och fick lite information?
Jätte juste om du kan svara!!!!


Det enda man ska veta när man är spekulant på en lägenhet, är vilka som har bott där, inte vilka som har dött där. Om jag nu skulle sitta i dina kläder och det är bostadsbrist, ja jag skulle nog ta lägenheten trots allt, trots att jag sade att man ska veta så lite som möjligt om tidigare bostadsinnehavare tidigare. Varför ska man vara rädd för att det ska spöka, det finns ju inga spöken, detta sagt med tanke på att det finns dem som tror på spöken, men jag gör det inte. Hoppas du blir lugnare nu?

Vars är världen på väg?
Mer
15 år 3 månader sedan #176230 av skord
Svar från skord i ämnet Spöken?

Geta skrev: Min mamma blev nästan 85 år. Hon bodde hemma
till slutet. Det var inte så svårt som man kan tro.
Det är släktens gång. Det svåra var att förlora henne
att prata med om det som händer i världen.


min mamma är 59, hon ser mycket som ingen borde göra. hon ser sin mamma, min mormor ibland.
  • RÄDD
  • Besökare
  • Besökare
15 år 3 månader sedan #177037 av RÄDD
Svar från RÄDD i ämnet Spöken?
Hej igen Alla!!har tackat ja till lägenheten men vet ej om jag kommer att flytta in pgr av ett litet problem
.Skulle vara väldigt snällt om ni kunde svara!
Min fråga:Tror ni att om man är rädd för sådant här & har väldig ångest,känner ångest över att någon har dött i lägenheten är rädd att se personen osv,Tror ni sådant försvinner efter ett tag som man bott i lägenheten?!jag brukar kunna vara psykosnära osv..
Vad tror ni!!Måste svara väldigt snart!
Så Jätte snällt om Ni kunde ta er tid och svara på min fråga!
Mer
15 år 3 månader sedan #177043 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Spöken?
Vad jag har hört så får man "vingar" när man dör. Dessa gör att man kan flyga och även gå genom väggar, golv eller tak. Sannolikheten för att någon dröjer sig kvar i en lägenhet är liten. Det är väl mest i slott och hus som det finns spöken? Tror inte du får några som helst problem med spöken, vilket är lite tråkigt för det är ju ett spännande ämne, ju.

Prata inte med hat i munnen!
  • RÄDD
  • Besökare
  • Besökare
15 år 3 månader sedan #177048 av RÄDD
Svar från RÄDD i ämnet Spöken?
Tack så mycket för ditt svar!!
Nej jag är väldigt rädd av mig.Jag formulerade mig fel Menade om ni tror att sådana känslor & tankar som ångest,obehag över att någon dött där,rädsla att någon ska spöka där,försvinner när man bott där ett tag?!!
  • RÄDD
  • Besökare
  • Besökare
15 år 3 månader sedan #177049 av RÄDD
Svar från RÄDD i ämnet Spöken?
Tack så mycket för ditt svar!!
Nej jag är väldigt rädd av mig.Jag formulerade mig fel Menade om ni tror att sådana känslor & tankar som ångest,obehag över att någon dött där,rädsla att någon ska spöka där,försvinner när man bott där ett tag?!!