Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1202723 av Nissegossen

krokus skrev: För mycket fördomar i debattartikeln. Suck!

Hur som helst får jag dåligt samvete när jag blir bjuden på saker, så som bio och middag. Hur ska jag med sjukersättning på lägsta nivån kunna bjuda tillbaka? Jag vill inte bli någon hemmafru som städar hela dagarna!


Ta emot, det är ju att det är du som har dåligt samvete, även om jag inte har så mycket vet jag också de som har lika lite pengar som jag, men jag kan bjuda på dem vad jag själv lagt ut. Jag vet att jag aldrig får något själv. Speciellt som rycktet går det gällande att jag gör dunderglögg och eget vin. De ringer på och undrar läget, sist det förra året kom ju en granne upp och frågade har du någon glögg? Jag sade du kommer för tidigt det är ingen styrka på den, hon fick smaka och insåg att det var för låg styrka. Jag sade du får en flaska av det låt stå till Lucia och förvara den stående, lägger du den ned i skafferiet räkna med klibbigt skafferi efteråt om du sätter på kork, jag sade jag sätter för öppningen med silvertejp på mynningen sedan sticker jag en potatissticka för att det skall jäsa luftfritt. Rör den inte före lucia, då är den förhoppnings stark och god och ger avsedd smak och styrka

En granne kom förr hit eller ringde mig, då hon har haft problem med de saker hon har. hon ringde mig och sade jag får inte i gång min TV tro mig jag har försökt, jag gick till henne och började fel söka, följde sladden till TV det första jag gjorde satte dit kabeln i jacket sedan kunde jag gå hem, men först sade hon jag vill ge en hundralapp till dig och du måste ta emot annars blir vi ovänner, varför vill du aldrig ta emot och i det får jag känna givandets gåva.

Lite snurrigt hon är bipolär och har diagnosen depressiv

Men hon framhärdar jag har ingen diagnos som gör att jag är sinnessjuk. där är det inte värt att diskutera det

Så eftersom jag vill behålla grannsämjan har jag tagit emot de gåvor hon har gett mig. Hon är pensionär men välbärgad.

Så kontentan krokus ta emot gåvan, de gör det för att de vill göra det. Ta emot, tacka jag tror att det är det ända de vill. samma som jag har inget överflöd, men kan dela med mig av vad jag själv gör, alltså en flaska julglögg, utan att få något i gengäld

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1202739 av Geta
Rika kvinnor brukar råka ut för sol och vårare.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202813 av Clean
Sol och vårare finns även bland rika.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202824 av memphis
En del skickar stora summor pengar till någon de bara pratat med på internet. Hur dumt. Nigeria har särskilt många bedragare. Iaf många.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202825 av Geta
De ger sig ut för att vara höga militärer och skickar falska foton av sig själva.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202829 av memphis
Ja! Och de ger sig inte bara på rika kvinnor. Vem som helst går bra, bara det finns lite pengar att ta.