Kvinnor borde rannsaka sitt parningsbeteende

Mer
4 år 5 månader sedan #1202648 av Clean
Precis vi med psykossjukdomar kan inte. men det är inte bara det även friska har ångest och depressioner fast dom är överintelligenta ska klara omänskliga studior med tentor. Fatta lixom. Jag vet en jätteintelligent ung själ som pluggar till läkare hans pappa är läkare. Och han är djupt olycklig, sliten, deprimerad och ångest!
Mer
4 år 5 månader sedan #1202688 av krokus
För mycket fördomar i debattartikeln. Suck!

Hur som helst får jag dåligt samvete när jag blir bjuden på saker, så som bio och middag. Hur ska jag med sjukersättning på lägsta nivån kunna bjuda tillbaka? Jag vill inte bli någon hemmafru som städar hela dagarna!
Mer
4 år 5 månader sedan #1202690 av Geta
Det kan väl inte vara så aktuellt här på Viska, då 80 procent är singlar och kommer att förbli det.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202708 av IngeF
Nissegossen, det er bare svenske genuskvinner som fornekter dette. De hater menn og har ingen godord til Semmelweis.

Geta skrev: Det kan väl inte vara så aktuellt här på Viska, då 80 procent är singlar och kommer att förbli det.

80 prosent høres ut som et lavt tall. Blant mennene her må det vel minst være 95 prosent.

Maxjohan1983 skrev: Det är entreprenörer och finansmän som tjänar bäst! Typ Sven Hagströmer och Stefan Persson... men inte alla tänker så stort utan nöjd med en akademiker med 40.000 i månaden. =)

. Det finnes jo mange slags eliter som ikke alltid møtes. Det må være mye bedre å være en relativt anonym storkapitalist enn for eksempel Ronaldo.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202716 av krokus
"hatar män", tack för den IngeF.

Såvitt jag vet är kvinnohat värre än manshat. Kvinnor blir våldtagna, mördade och misshandlade av män. Män får på sin höjd ett sårat ego. Buhu, mansbebis!
Mer
4 år 5 månader sedan #1202718 av memphis
Förstår inte riktigt gnället i tråden jag heller. Vem vill inte ha det bättre? Om män kunde gifta sig rikt skulle de sannerligen göra det, men nu är det ju så att kvinnor tjänar mycket mindre än män så vi är sällan ett ekonomiskt kap.