UFO - ombordtagen!

  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #694367 av Utomjordingen Alex
UFO - ombordtagen! skapades av Utomjordingen Alex
Kära Viska-vänner (kvinnor)!

Jaq skriver forumen "Gästforum" för jaq får inte ha tillqånq till min eqen dator. Efter
om lagen säqer att man inte får ha det från och med 1:a oktober på psykos avdelninqen, så typiskt när jaq blev inlaqd här denna moderna dårhuset jämfört dårhuset våren 1990. Är det slumpen eller är det för att jaq blev inlaqd som har gjort att man inte får ha sin eqen dator

Mycket har hänt mig sen tid tillbaka. Jag går inte in på alla detaljer men jag kani alla fall berätfaBlev bland annat psykiskt UFO-ombordtagen från mitt sovrum där utomjordingarna satte kablar på och gav mig el stötar och hotade mig ôkad strömstyrka om jag inte håller mig till sanningen.

Vet inte hur länge jag måst stanna här på avdelningen? Här är alla trevliga och snälla mot mig! De respekterar mig och låter mig få ha öronproppar och mina solglasögon på mig... .

"Utomjordingen"
Mer
9 år 6 månader sedan #694385 av malin71
Svar från malin71 i ämnet UFO - ombordtagen!
Hej, Utomjordingen.

Hoppas du får vila ut på mottagningen...

Kramar till dig :hjärta
Mer
9 år 6 månader sedan #694389 av Geta
Svar från Geta i ämnet UFO - ombordtagen!
Vi har undrat så var du varit, Utomjordingen. Ingen har tänkt på att du kunde vara intagen på psyk.
Skönt att hör att alla är snälla och trevliga mot dig där. Hoppas att du snart är på banan igen!
Mer
9 år 6 månader sedan #694427 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet UFO - ombordtagen!
Tråkigt att det blev inläggning för dig. Vi har naturligtvis undrat vart du tog vägen och jag har faktiskt själv funderat på inläggning. Bra att du hörde av dig. Har de ändrat något på din medicinering?
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #694429 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Tack Malin och Geta!

Ber om ursäkt för fel skrivnig men är så stressad.

Skriver kanske mer sen när jag har tillgång till dator igen!

"Utomjordingen - Alex" :hjärta
Mer
9 år 6 månader sedan #694431 av krokus
Svar från krokus i ämnet UFO - ombordtagen!
Stor kram till dig Utomjordingen! :hjärta
:kram