UFO - ombordtagen!

Mer
9 år 6 månader sedan #695717 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet UFO - ombordtagen!

Utomjordingen Alex skrev: :hjärta "Utomjordingen"


det här löser du, jag har haft några tuffa veckor jag med.
det ske hiskerligt många andliga grejjer, just nu dessa dagar.
vad har du för dig där på psyk?

OBS! dina "knäppa" tankar kan va tankeplaceringar mot dig!
och känner du plötsligt huvudvärk? då kan det va ondska mot dig.
returnera ondskan omedelbart.

@Jesuite_magnus

John 8:31-32.
Mer
9 år 6 månader sedan #695728 av lärjungenMatteus
Tacka Herren, ty han är god, evigt varar hans nåd.?
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695821 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Vinkar igen!

När det gäller medicineringen så får jag numera Risperdal injektion varannan vecka + lugnande 3 gånger per dag! Lugnande får jag eftersom jag har en sådan inre stress på grund av utomjordingar, parallella världar, 0D, 1D, 2D, 3D och 4D - världar! = Vår värld, en annan möjlig värld och kanske en tredje värld?!

Lika bra att samarbeta med läkaren för annars är risken stor att jag också får tvångspapper på mig som de flesta har här på avdelningen. Men så har jag också en åsikt om jag får injektion för det kan bli bättre enligt mig med. Eftersom jag dricker mycket vätska (delvis för att jag inte har en mjälte) görså att tabbletter tar bort medicin effekten vilket sen i nästa tur gör så att man blir psykotiskt.

Så visst vet jag att det finns inget botemedel när det gäller min psykos eftersom grundproblemet är satans ljudet inne i mitt huvud, utöver tinnitus för det är annat men har det också.

Satans ljud = vanföreställningar (tillexempel telepati) = ångest = konstant fara för ens liv.

"Utomjordingen Alex" :hjärta


Annars, under denna tid som jag har varit här så verkar patienternas anhöriga ( :hjärta föräldrar, släkt eller vänner)
Mer
9 år 6 månader sedan #695824 av Geta
Svar från Geta i ämnet UFO - ombordtagen!
Utomjordingen,

Vad bra att du är nöjd med inläggningen den här gången. Det är inte så farligt att vara inlagd som man kan tro. :tummenupp
Mer
9 år 6 månader sedan #695835 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet UFO - ombordtagen!
Tack för att du hörde av dig. Eftersom du tillhör de mesta aktiva medlemmarna på sajten, så märks det ju snabbt, när du inte är här. Det verkar ju gå bra för dig på avdelningen och som det är ganska bra där trots allt. Det är ju skönt att du tycker det är uthärdligt att bli inlagd så där. Har du pratat med läkaren om din tinnitus?
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695838 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Annars, under denna tid som jag har varit här så verkar patienterna här inte heller ha direkt anhöriga (föräldrar, släkt eller vänner) som direkt vill engera sig. Jag har inga anhöriga som skulle vilja bry sig och antagligen bottnar det djupt än idag rädsla för "dårhus".

Men jag tror inte att jag är lika utsatt och sårbar som andra här eftersom jag har en kvinna som finns för mig i alla väder! Min kvinna har varit snäll och lämnat lite kontors prylar, kläder, hygienartiklar + annat sånt så jag kan känna mig någorlunda hemma. Hon har ringt dagligen och undrat om mig och även växlat ord med vårdfolket här.

Psykiatrin har tagit flera blodprover så jag får väl snart veta hur det ser ut.

Kanske får jag komma hem/permision över en dag nästa vecka. Det vore bra för jag har en del ärenden att göra.

"Utomjordingen Alex" :hjärta