UFO - ombordtagen!

Mer
9 år 6 månader sedan #695895 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet UFO - ombordtagen!
krya på dig!

John 8:31-32.
Mer
9 år 6 månader sedan #695897 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet UFO - ombordtagen!

Utomjordingen skrev: Vill också säga så har jag inte haft tangentbord när jag har skrivit här. Utan typ liknande när man skriver Sms - meddelande, därav ofta felskrivningar.

"Utomjordingen Alex"

PS. Grattis Zoegas till vinsten! Spel har jag inte direkt kunnat tänka på men ska kanske börja spela snart igen?!



Obs! Ny postning från Utomjordingen ovanför Issa_Jesus!
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695982 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
:flag Dagens händelse:

1. Vaknade tidigt som vanlig, runt klockan 05.00. Brukar slockna efter lcvällsfikat (som är endast Kaffe och cigaretter för min del) när jag har tagit mina mediciner som är lugnande och Risperdl som jag ska ta som tabbletform i 2 veckor.

2. Morgonkaffe + cigaretter! Brukar ha med mig min mapp som har penna och papper i fall jag vill anteckna/skriva nåt + en del magasiner/tidningar som jag prenumerar på.

3. När jag inte läser eller skriver så brukar jag lyssna på musik med mina bluetooth hörlurar. Lyssnar ofta på "Sweet Dreams" - Annie Lenox, "Billie Jean" - Michael Jackson och skivorna "Music For The Masses" och "Violator" - .Depeche Mode sen lyssnar jag ibland på Frédéric Chopin.

4. Fick idag injektion (Risperdal) utav en fin/söt tjej/kvinna.

5. Fick också veta att det är ok att få resa hem över dagen nästa vecka. Jag och min kvinna bara ha det bra den dagen.
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695983 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
5. Fick veta lite grand om blodprovet. Jag har/hade eventuellt infektion. Jag ska ta nytt blodprov nàlsta vecka.

6. Skönaste idag var badet i stället för dusch. Här på avdelningen så har alla en egen dusch och toalett. Men om man vill hellre bada så finns det badrum. :hjärta

"Utomjordingen Alex" :hjärta
Mer
9 år 6 månader sedan #696002 av Eos
Svar från Eos i ämnet UFO - ombordtagen!
Det låter bra. Kram till dig! :hjärta
Mer
9 år 6 månader sedan #696026 av lärjungenMatteus
Varför är du tyngd av sorg, min själ, och full av oro? Sätt ditt hopp till Gud! Jag skall åter få tacka honom, min räddare och min Gud.