UFO - ombordtagen!

Mer
9 år 6 månader sedan #695862 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet UFO - ombordtagen!
Det är ju bra att du är på en renodlad psykosavdelning, en sådan saknas numera i min stad. Vad tycker du om maten?
Mer
9 år 6 månader sedan #695863 av Geta
Svar från Geta i ämnet UFO - ombordtagen!
Det måste väl finnas psykosavdelningar i Norrköping som är en relativt stor stad?
Men när jag kollade verkar det bara finnas allmänpsykiatriska avdelningar i slutenvården.
Hamnar man i Linköping vid psykos?
Mer
9 år 6 månader sedan #695864 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet UFO - ombordtagen!
Nej. 27:an var en sådan, egna lokaler en bra bit rfån sjukhuset. Nu finns bara 25A, 25B, 26 och Piva. Sådana där radioapparater som P@llekula nämner finns där.
Mer
9 år 6 månader sedan #695869 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet UFO - ombordtagen!
Vad bra att du verkar trivas och inte ser det som övergrepp den här gången. Du får ta och återfå lite sans och bli utskriven så vi kan spela lite. Du missa precis Champions där jag fick in en trippel med 8 i oods. Arsenal låg under med 1-0 i 88:de minuten, vände och vann med 2-1 :D :hjärta

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695875 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Maten här är helt klart godkänt! Jag hoppar över frukost maten (vet att frukosten är viktigast måltiden under dagen) eftersom jag bara vill ha kaffe och cigaretter som för det mesta i vanliga när jag är hemma. Jag hoppar även över kvällsmaten och nöjer mig Svart te och cigaretter.

När min kvinna kommer på besök så brukar hon utöver lite godis och chips ha med sig frukter till mig. lbland har avdelningen skål med frukter framme som man kan ta.

Jag vräker mig inte maten eftersom jag passar på att gå ner i vikt när jag ändå är och ska ta tag i saker som jag inte gjorde hemma. Jag hittils gått ner från 91,1 kg (9/11 - attackerna) under 85 kg utan träning. Jag promenerar nästan varje dag, 20-30 minuters promenad räcker för mig.

Angående tinnitus som jag har så tog jag saken med läkaren och hen sa att det finns inte botemedl. Först på senare tid har kommit underfund med att jag inte "bara" har tinnitus som tjuter utan även satans ljud djupt inne i mitt huvud också.

"Utomjordingen Alex" :hjärta
  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #695877 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Vill också säga så har jag inte haft tangentbord när jag har skrivit här. Utan typ liknande när man skriver Sms - meddelande, därav ofta felskrivningar.

"Utomjordingen Alex"

PS. Grattis Zoegas till vinsten! Spel har jag inte direkt kunnat tänka på men ska kanske börja spela snart igen?!