UFO - ombordtagen!

  • Utomjordingen Alex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 6 månader sedan #696347 av Utomjordingen Alex
Svar från Utomjordingen Alex i ämnet UFO - ombordtagen!
Det var igår vid kvällsfikat efter jag hade tagit lugnande som jag och en del personal började lite lätt samtala om allmäna ting. Sen gick en del efter att dom hade druckit sitt kaffe. Men så stannade en fin äldre vårdare/dam och undrade mer om mig. Hon började ställa frågor. Vi kom djupare och djupare in i våra diskutioner.

Jag tänker bland annat om min föreställning om min komet som eventuellt kommer i framtiden. Att det handlar om upprättelse och hämnd för vad mänskligheten har gjort mot mig. Jag försökte förklara mer i detalj hur och varför. Eftersom det var första gången så var det inte så lätt för mig att det "redovisa" för det är så rörigt i mitt inre.

Hon tycker att jag verkar en god person fast jag nämnde att jag är genomond i teorin. Jag försökte förklara att det beror på stans ljuden inne i mitt huvud och min spejsade bollen som jag ser när jag blundar.

Hursomhelst, hon vårdaren tycker och hoppas att vården här ska kunna bryta :nej mina telepatiska kontaktered utomjordingaren här ska kunna bryta mina telepatiska kontaktere
Mer
9 år 6 månader sedan #696363 av Geta
Svar från Geta i ämnet UFO - ombordtagen!
Utomjordingen,

Du måste ha kommit långt, när du vågar tala om kometen med vårdpersonal.
Mer
9 år 6 månader sedan #696475 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet UFO - ombordtagen!
Har du någon kontakt med de andra som är inlagda?
Mer
9 år 6 månader sedan #696477 av mumrik
Svar från mumrik i ämnet UFO - ombordtagen!
Det känns fint när man träffar nån som tar sig tid. Att ge tankarna ord kan vara frigörande...
Jag hoppas du får landa mjukt på avdelningen och kanske skapa lite distans till det som skrämmer dig mest.
Sömn och regelbundna måltider kan göra dig gott. Tänker på dig... :)
Mer
9 år 6 månader sedan #696499 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet UFO - ombordtagen!
Tack, Mumrik!

Mer
9 år 6 månader sedan #696503 av Geta
Svar från Geta i ämnet UFO - ombordtagen!
Utomjordingen,

Är du hemma på permission och har tillgång till din egen dator?