Muntligt teoriprov?

  • Nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #748240 av Nathalie
Muntligt teoriprov? skapades av Nathalie
Hej, jag har glömt bort mitt lösenord så skriver här istället?
Nu är det andra gången jag misslyckas med teoriprovet inför körkortet. Frågorna är svåra och stressande.
Har hört att det finns muntligt teoriprov men enligt trafiklärare får bara man det om man har dyslexi. Vet nån av er om det går få muntligt teoriprov med diagnosen schizofreni?
På måndag har jag uppkörning igen för andra gången och jag vet redan nu att hag kommer misslyckas igen. Då ger jag upp och lägger körkortet på is till hösten för der för stressande och det får mig må dåligt. Men om nu ett mirakel sker och jag klarar uppkörningen så måste jag föra teoriprovet inom 2 månader och då känns det som väldigt stressigt och muntligt kanske är lättare en datorn?
Mer
8 år 10 månader sedan #748509 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Muntligt teoriprov?
Jag fick lära känna en vid namn Nathalie när jag var inlagd i höst-vinter år 2014! :hjärta
Mer
8 år 10 månader sedan #748512 av Geta
Svar från Geta i ämnet Muntligt teoriprov?
När jag gjorde teoriprov fick vi skriva ner svaren vad jag kommer ihåg. Datorer var knappt uppfunna då.
Det är ingen höjdare att köra bil eller äga någon bil. Det är mycket enklare och billigare att vara utan.
Är tacksam att jag inte orsakade någon bilolycka, de år som jag körde bil.
Mer
8 år 10 månader sedan #748684 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Muntligt teoriprov?
Ganska många med schizofreni har dyslexi dvs man har läsvårigheter och det skall vara 75 %. Men det kallas sekundär dyslexi för den är inte medfödd utan kommer i samband med sjukdomsutbrottet. Du kan läsa mer här:

www.viska.se/index.php/nyheter1/ ... hizofrenin
Mer
8 år 10 månader sedan #748686 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Muntligt teoriprov?
Fusklapp(!)

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
8 år 10 månader sedan #748700 av Melun
Svar från Melun i ämnet Muntligt teoriprov?
Klarar man inte körkortsprovet på grund av det, så ska man kanske inte ha körkort?