Muntligt teoriprov?

Mer
8 år 10 månader sedan #748701 av Geta
Svar från Geta i ämnet Muntligt teoriprov?
Det är nog så. Om man inte klarar varken uppkörning eller teoriprov, så är det tveksamt med körkort.
Har du undersökt om du får godkänt läkarintyg för körkort?
  • Nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750050 av Nathalie
Svar från Nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
Fast du har ju ingen aning om varför jag vart underkänd. Jag har inte pluggat teorin för jag har inte känt mening med det för jag vet att frågorna är svåra. Jag har svårt att få in det jag läser jag har lättare att första om nån pratar och man förklarar. Och jag trodde att de frågorna som jag tränat på skulle vara de man ska svara på då hade jag blivit godkänt för länge sen men tydligen var det inte så. Hade bara 5 veckor och läste sista veckan så gott jag kunde.
Och uppkörningen gick bra. Det enda som gjorde att jag vart underkänd var fickparkering och att jag missade en buss som ståg stilla och jag inte tänkte på den blinkade för jag hade säkert koll på annat som gjorde att jag inte tänkte på det. Och har inte tränat så mycket fickparkering mest bara köra in mellan två bilar och baka in mellan två bilar.
Första gången jag blev underkänd var pga att det tog för lång vändning att vända. Tydligen vill dom ha snabba vändningar.
Annars kör jag bra säger do men det just fickparkering och hålla koll på tex ifall bussen blinkar eller ej så man är bromsförbered.
Jag tycker faktiskt du var ganska spydig och elak nu. Och du får faktiskt be om ursäkt för du sårade mig väldigt mycket MELUN.
  • Nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750051 av Nathalie
Svar från Nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
Jag vet ej vad dyslexi är. Det är väl att orden hoppar eller nåt vad vet jag och det kan det göra ibland på mig men jag är trögfattat och ja så kan det gå till när man inte gått klart skolan ens.
  • Nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750053 av Nathalie
Svar från Nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
Ja det har jag jag har godkännelse av läkarintyg för att körs annars hade jag väl inte övningsköra nu i 1 år och Trafikverket har tom bestämt att jag inte behöver skicka in förnyelse av läkarintyg varje år ang min stabilitet av min diagnos eftersom de anser att jag vart stabil och så länge eftersom det ståg intygat 2 gånger på läkarintyget.
D Greta är likadant i dina sätt att svara. Du svarar nonchalant och spydigt.
Jag har kämpat med att få körkort. Jag har inte pluggat tillräkligt för jag är slarvig då blir man underkänd. Och frågorna är inte ens frågor som jag har tränat på. Och att man blir underkänd på uppkörning beror väl på läraren oxå. Den första var surrig o och gillade inte att jag körde för långt för att vända. Och den andra var mer snällare i sig men störde sig på att jag inte kunde fickparkera. Dessa 2 grejer skulle inte jag störa mig på för det får ta den tid det tar men tydligen inte i en uppkörning. Har du sugit med mig i bilen och sätt mog köra nej det har du inte.
Både mina trafiklärare plus hon den senaste som jag körde upp med sa att min körning är jätte bra och så men det är just dessa småsaker jag måste bli bättre på som fickparkering vara bromsbered om man ser en buss osv. Och jag hade bara 5 veckor på träna och jag kör 2 gånger i veckan och hade bara 4 lektioner inbokade och alltså 2 veckor. Så sluta såra med dina ord. Tänkt på att detsvårsr när man skriver så.
Mer
8 år 10 månader sedan #750054 av Melun
Svar från Melun i ämnet Muntligt teoriprov?
Tråkigt att du tog åt dig. Hoppas att du kan köra bil. Jag vet ju inte.
Mer
8 år 10 månader sedan #750057 av Geta
Svar från Geta i ämnet Muntligt teoriprov?
Jag förstår att du blev sårad, Nathalie, men det är väldigt ansvarsfullt att köra bil.
Jag är evigt tacksam att jag inte körde ihjäl någon medan jag körde bil. Det går
inte att dela ut körkort bara för att vara snäll. Har du övningskört privat. Med
körlärare brukar det ingå fickparkering.