Muntligt teoriprov?

Mer
8 år 10 månader sedan #750498 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Muntligt teoriprov?
Har du dåligt närminne? Att du glömmer snabbt vad du tänkt på. Det finns träningsprogram, som psykiatrin erbjuder behandlingen IPT-k, som förbättrar närminnet eller korttidsminnet.

www.battrepsykosvard.se/wp-conte ... _ipt-k.pdf
Mer
8 år 10 månader sedan #750528 av lärjungenMatteus
Och därför har också vi satt vår tro till Jesus Kristus. Vi blir ju försonade med Gud på grund av tro, inte därför att vi har lytt de judiska lagarna. För ingen kommer någonsin att bli frälst genom att lyda dem.
Mer
8 år 10 månader sedan #750708 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Muntligt teoriprov?
Min pappa skaffade sig körkort för sin motorcykel och fick också körkort för bil trots att han aldrig kört bil. Kommer ihåg första gången han körde bil och det var med min farfars bil i Umeå. Det var en hel del knytnävar och ilskna tutningar vill jag minnas.
Mer
8 år 10 månader sedan #750729 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muntligt teoriprov?
Jag fick körkortet första gången jag körde upp. Då fick man vänta på körkortet någon månad och då fick man inte köra alls. Jag använde farsans bil från det jag var 18 år och fått körkortet och körde varje dag till skolan. Bodde då på Onsala halvön där farsan byggde ett hus. När han sedan sålde det och de flyttade tillbaka till Göteborg i det gamla huset var det efter lumpen och jag flyttade i den vevan till egen lägenhet.

Den som köpte huset var en skeppsredare Onstad som hade hemmahamn i Kungsbacka och han hade oljetankers på 300.000 tusen ton

Med körkortet kom en massa behörigheter som jag nu fått uppgraderat förra året när jag förnyade körkortet.
MC körkortet hängde med från början

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #750730 av Geta
Svar från Geta i ämnet Muntligt teoriprov?
Det lät så tveksamt när trafikinspektören godkände mig vid uppkörningen att jag inte vågade köra bil på ett år.

Nu får du övningsköra på egen hand, sa han.
Mer
8 år 10 månader sedan #750735 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muntligt teoriprov?
Det roliga är att jag kan inte ens köra moppe. :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum