Muntligt teoriprov?

Mer
8 år 10 månader sedan #750760 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Muntligt teoriprov?
Jag har nog glömt bort hur man kör motorcykel, det var så länge sedan jag sist körde.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750795 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Muntligt teoriprov?
Skulle vilja skaffa en körkort, och köpa en go kart och fixa så att den går att köra med den i trafiken.
Mer
8 år 10 månader sedan #750798 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muntligt teoriprov?
Skaffa en gammal hundkoja, men inte den riktigt gamla, dålig krocksäkerhet. Det är ungefär samma sak.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #750799 av Geta
Svar från Geta i ämnet Muntligt teoriprov?
Har åkt i en gammal hundkoja. Det är en rolig bil.
Mer
8 år 10 månader sedan #750818 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muntligt teoriprov?
Den var rolig att köra. Men, jag skulle inte vilja köra den idag. Det är på tok för dålig trafiksäkerhet med den. Men å andra sidan en Go Kart har ännu sämre trafiksäkerhet. Den låg som ett strykjärn på vägen och reagerade på minsta rörelse på ratten och gick riktigt fort, men låg bra på vägen även om vägen hade skarpa svängar. Åtminstone på torr vägbana på sommaren.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #750821 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muntligt teoriprov?
Kompisen jag lånade bilen av, brukade köra till marknader, sätta upp ett stånd med sina lädersaker och sälja. Han skulle köra till sista marknaden innan han och hans tjej skulle segla iväg bort till Västindien och leva slapparliv. När han körde mot marknaden mötte han en bil full med ungdomar och föraren i den bilen som var rattfull kom över på fel sida av vägen. Alla dog i den frontalkrocken. Tjejen han tänkt åka med sålde båten och hon fick dela med hans son i ett annat förhållande.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum