Muntligt teoriprov?

  • nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750063 av nathalie
Svar från nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
ja jag är väldigt känslig person.
jag kan köra bil annars hade jag knappast fått övningköra. bara måste finslippa på vissa saker
Mer
8 år 10 månader sedan #750064 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Muntligt teoriprov?

Nathalie skrev: Jag har svårt att få in det jag läser jag har lättare att första om nån pratar och man förklarar.


Låter som du kan ha dyslektiska besvär och 75 % av de med schizofreni har detta. Problemen kommer efter insjuknandet och innan läste man helt normalt.

www.viska.se/index.php/sjalvhjal ... varigheter
  • nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750065 av nathalie
Svar från nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
ja jag blev sårad för blev attackerad och jag är väldigt känslig person. ja jag vet att det ansvarsfullt.
jag kör med trafikskola efterspom jag inte känner någon som kör privat.
och vi har inte tränat så mycket av just fickparkering utan det mesta har vart baka in mellan två bilar och köra in mellan två bilar det är ju dom som slarvar då om de inbte tränas ordentligt.
det finns dom som har körkort som kör farligfarfe och slarvigare en mig.
många i tex motorväg slarvar med att blinka. jätte stressande när en bil kör om en utan att blinka.
häromdan blev jag nästan påkörd av en taxibil på ett ögonställe trots att han har vänningsplikt och jag företreende specielt när jag redan går på ögonstället.
och hanj bara kollade som om man inte gjorde nåt fel.
hur koimmer det sig att de får körtkort. jag tänker iaf på 3 sekundersregeln i trafiken vilket inte många gör. tom min körskolelärare påväg tillbaka till körskolan körde ganska nöra en traktor och höll sig inte till 3 sekunderregeln vilket jag tyckte var obehagligt endå är han trafiklärare och har körkort så.
  • nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750066 av nathalie
Svar från nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
man får inte ha fusklapp då blir man anmäld
  • nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750067 av nathalie
Svar från nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
okej det vet jag ej. jag har svårt för läsa det går att läsa om texten är uppdelat och inte allt i en enda text för då kan det hoppa ibland.
eftersom ögonen går ihop. känns det som.
  • nathalie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #750068 av nathalie
Svar från nathalie i ämnet Muntligt teoriprov?
massa punkter stämmer in på den länken på mig tex läser men får inte in det i minnet tex