IQ

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 5 månader sedan #989929 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet IQ


Det här är inte bokstavligt talat, utan det är avsett för en internationell miljö, där miljöfarligt avfall bara sopas under mattan i princip.

Här pågår det en stor internationell rättegång i vår lokala tingsrätt, angående miljögifter i Chile, och de som har drabbats allvarligt pga bristande kunskap och vilja att oskadliggöra dessa gifter, men pengar styr allt.

Därför är det så viktigt att det ekonomiska tänket måste få en helt annan aspekt numera!

Det går inte längre att spara sig ut ur eländet om nu några fortfarande tror på den tesen?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 10 månader sedan #1065436 av wasp
Svar från wasp i ämnet IQ
IQ är nog ett bra mått hur man kommer att lyckas, framför allt med studier. EQ kan nog tränas upp, men kritik mot testerna finns. Folk kan ljuga när de svarar! Går det någonsin att träna upp ens hela sociala spektrum???
Mer
5 år 10 månader sedan #1065444 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet IQ
Jag hade jättebra resultat på psykologtesterna efter första psykosen....bättre än psykologen själv! Sedan har det gått utför. En arbetsterapeut så till mig att jag kanske funkar så bra efter ett par psykoser eftersom jag hade så bra utgångsvärde....så mycket att ta av liksom. Fan vet.....
Mer
5 år 10 månader sedan #1065510 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ

Amandara skrev: Om gud skulle finnas skulle det lika gärna kunna vara en gudinna, eller många.

Kom ihåg, den enda religion Som lovar evigt liv är kristendomen, Jesus säger att jag är given all makt över himmel och jord och jag är vägen sanningeoch livet den som följer mig får evigt liv. Det är starkt uttryckt i Bibeln.
Kort sagt de som följer Jesus är vägen sanningen och livet.

Om ni inriktar er på det, kan ingen ta er till något annat utan Jesus. följer ni det kan ingen ta er från er det ifrån er

Jag inser att det kan sticka er i ögonen. Det får jag ta, men det är sant!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1065514 av Geta
Svar från Geta i ämnet IQ
Jag funderar mig fördärvad på hur det ska gå med resten av världens befolkning. Kristendomen är så exklusiv.
Mer
5 år 10 månader sedan #1065529 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet IQ
Jag hade IQ-test på Asperger/ADHD-utredningen. Fick 98 som sämst på arbetsminne. Fick 128 på verbal förmåga. Fick ett snitt på 115.

På mönstringens datortest innan, fick jag 8 av 1-9 möjliga. Bäst i plutonen. Sen kom KB-soldaterna där hade en 9. Besvikelse.