IQ

Mer
5 år 7 månader sedan #1092764 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet IQ
Vi behöver ingen hög IQ, eftersom vi inte jobbar. Tror inte man har så stor nytta av IQ i sig för den är aldrig krav för att få ett arbete.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092766 av krokus
Svar från krokus i ämnet IQ
Admin1,
Under mönstringen görs väl IQ-test? Om man vill arbeta inom militären, tänkte jag.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092771 av Richard
Svar från Richard i ämnet IQ
Jo, det gör dem, men de har en skala på 1-10, så de räknar väl inte på den normala IQ-skalan. När jag mönstrade fick jag fylla i några blanketter, göra IQ-testet, sen kom en psykolog eftersom jag svarat att jag mådde dåligt i pappren o fick prata lite. Sen kunde jag åka hem.

Fick dock hyfsat bra på IQ-testet.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1092782 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Jag tror att Admin just nu är den med högst IQ på viska och det visar sig som sagt vid mönstringen som krokus pekade på, löjtnant eller kapten är kompanibefäl och en kapten är en kompanichef och har i regel 120 man under sig eller mer och nu har ju Admin haft specialkompetens inom många områden dessutom har han jobbat med saker som är vad jag tror är hemligt och jobb utomlands tyder mycket på det.

Förmodligen om det är så, är att han dementerar vad jag skriver, han kan ljuga om det tjänar hans syften fullt klart.

Det ligger i sakens natur han får inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092804 av Richard
Svar från Richard i ämnet IQ
Jag gjorde provet till Mensa, men jag var full, så jag fick nog lägre än normal-IQ'n.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092814 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Jag spelar online-spel så IQ är viktigt för mig.. sen tycker jag om att läsa om saker så däri är det bra med hög IQ