Sluta prata med människor

Mer
7 år 4 månader sedan #895020 av Supermio91
hej hej tack för svaren fast jag har köpt mej en skyddsväst nu på blocket.se men var lite orolig dära att man inte skulle kunna komma tillbaks levande hem till rummet
den tål också gevärskott den e väldigt stark så nu kanske man överlever lite längre med den på sig hoppas jag
men min lilla syster fick prata för mig så det är lungt prata gör man inte mer! :cry: :nej
Mer
7 år 4 månader sedan #895110 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sluta prata med människor
Känner du någon på orten där du bor, som blivit ihjälskjuten?
Mer
7 år 4 månader sedan #895127 av Supermio91
nej inga vänner admin1 men har hört de som blivit dödade i min ort
jag måste vara extra försiktig. man vet ju inte vad som står på mina stjärnor snarare sagt
speciellt med alla mordblickar
jag blir ofta varnad att jag ska vara extremt försiktig så jag lyssnar på det rådet
Mer
7 år 4 månader sedan #895158 av Nissegossen
Låter som paranoia. Utmana paranoian istället och jobba bort den. Tror du har i huvudet röster, de är aldrig att lita på, det är hjärnspöken du slåss mot, inga människor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #895416 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sluta prata med människor
Vem varnar dig att vara försiktig? Försök att sova tillräckligt, minska på ångest och stress. Oro kan vara ett förstadium till paranoia. Börja motionera 3-4 gånger i veckan.
Mer
7 år 3 månader sedan #896145 av Supermio91
jag får signar i från tv raido och tecken från fåglar som vill hjälpa att varna mig
men jag tror inte alls det är någon paranoia som ligger backom det hela

som utvald av den mörke herren så vill han ledvisa mig och han vill att jag ska vara extremt försiktigt i min närområde admin
jag är inte alls paranoid