Sluta prata med människor

Mer
7 år 6 dagar sedan #929865 av Nissegossen
[youtube:2iep7aea]EWSfgHvxCoY[/youtube:2iep7aea]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 6 dagar sedan #929868 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Sluta prata med människor
Idag pratade jag med en hundägare som äger en labrador! Hon är sjukskriven för utmattnings syndrom! Vi pratade lite om hundar och labradorer och jag sade att jag på sikt ska skaffa en svart labrador! Hon blev glad för hon sade att det är roliga och goa hundar men dom behöver mycket motion för dom äter ganska mycket! Jag har inga problem med min fysiska hälsa och kan rasta hunden sa jag 2-3 timmar per dag! Oj sade hon 3 timmar då kommer hunden hålla vikten! Jag sade att jag kommer ha hunden ihop med mina föräldrar som kommer motionera den också! Men när jag promenerar går jag snabbt vilket är bra för hunden också! Finns många trevliga hundägare som delar med sig av sin kunskap! Roligt med sådana människor!
Mer
7 år 6 dagar sedan #929869 av Nissegossen
[youtube:2dunbdlk]0aYAf-S-fKM[/youtube:2dunbdlk]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #959106 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Sluta prata med människor

Admin1 skrev: Det finns olika skäl till talsvårigheter. Socialfobi där man får ångest av att andra tittar på en eller att vara bland andra. Sedan kan det vara paranoia. Man kan känna att andra utgör ett hot eller är illvilliga. Sedan kan kognitiva svårigheter göra det svårt att börja prata. I ditt fall skulle jag börja med jogging eller gym några gånger i veckan.

Jeg går på gym, men slutter alltid med det, fordi jeg føler meg veldig utsatt og beglodd. Skulle ønske det fantes andre måter.
Mer
6 år 9 månader sedan #959177 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sluta prata med människor
I Sverige finns det gym som har öppet dygnet runt. Det går att gå dit på tider då ingen annan är där.
Mer
6 år 9 månader sedan #959189 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Sluta prata med människor
Finnes i norske byer, men ikke der jeg er. Imidlertid fant jeg min farfars gamle manualer. Det er ikke alltid nødvendig med så mye utstyr. Aller best er kort og intens intervalltrening