Hur många av er har Negativa Symptom?

Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1082254 av björk
Trösta Dej med att jag hittade ett
signerat Yngwie plektrum igår :hjärta :bravo: :kram :groovy :jump :jump

:bravo: :bravo: :bravo: :roll:
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082257 av memphis
Övervikten är ett positivt symptom. Jag måste bara gå ner. Det håller inte längre.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082263 av Drummer

ispegelland skrev: Övervikten är ett positivt symptom. Jag måste bara gå ner. Det håller inte längre.


Jag behöver också gå ner i vikt ungefär 10-13 kilo! Jag är 1,86 och väger nu 100 kilo! Det tar emot som fan när man ska ut i motionsspåret men jag får pressa mig till detta för det ger gott resultat på lång sikt!
Mer
5 år 8 månader sedan #1082267 av memphis
Tror jag väger 84 kg. Är 1.65 lång. Det är en uppskattning för vågen fick slut batteri. Kan vara ännu värre. Kan vara lite mindre.
Mer
5 år 8 månader sedan #1082268 av Drummer
Hur ofta går du ut med hunden varje dag ispegelland? Försök att öka tempot på dina promenader så ska du se att du kommer gå ner i vikt! Kosthållningen är viktig också! Jag måste påbörja med mer motion och äta regelbundet men lite! Alkoholen behöver minskas på som är en riktig bov till viktuppgång!
Mer
5 år 8 månader sedan #1082271 av memphis
Ja Drummer, mindre öl och mat. När det gäller motionen gör jag vad som går. Har fel på sköldkörteln som ger cellerna för lite energi. Samt att den situationen ger mig låg förbränning, låg energinivå :(