Kan ni se tv och filmer?

Mer
4 år 9 månader sedan #1168595 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag tittade på en bra film på Netflix men jag orkade inte hela. Men den var bra. Kunde kanske sett hela men vi skulle iväg och då var det lika skönt.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168596 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Kan ni se tv och filmer?
TV tittar jag aldrig på längre. Sist jag gjorde det så talade sändningen till mig på ett obehagligt sätt. Var psykotisk.

/Dave
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 9 månader sedan #1168601 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Ja, förstår att många har problem med teven? Men varför är den, den viktigaste uppfinning människan skapat? Internet är bara babyn fortfarande, men den tillåter en att göra sin röst hörd!

Men teven är på ngt sätt dubbel, man kan vara både anonym och kändis där, sedan har vi en rad gråskalor där man försöker göra ngt som kallas bra tv? Bra tv sägs ska vara provocerande för dem i maktsfären, samtidigt som dem försöker visa sin makt till de anonyma?

Finns det ngn studium av passiva åskådares behaviorism gentemot teven? Vad matas vi med för att bli nöjda eller oroliga, det är vilket som?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 9 månader sedan #1168602 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Mest skräp på TV ändå i mitt tycke. Väljer hellre vad jag vill se på tex YT. Förslagsfunktionen där brukar funka bra med.

/Dave
Mer
4 år 9 månader sedan #1168605 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag ser också mycket på Youtube men tv:n har jag alltid påslagen, den är som ett sällskap i bakgrunden. Den står på nästan dygnet runt hos mig.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168610 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag tycker det är mycket mer bra på tv nu än förr. Men tittar ändå inte så ofta. Kollar hem till gården men det har sommaruppehåll, och Ernst. Mest på play. Ser på tv istället för att läsa böcker som jag gjorde i drivor förr.