Kan ni se tv och filmer?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 9 månader sedan #1168601 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Ja, förstår att många har problem med teven? Men varför är den, den viktigaste uppfinning människan skapat? Internet är bara babyn fortfarande, men den tillåter en att göra sin röst hörd!

Men teven är på ngt sätt dubbel, man kan vara både anonym och kändis där, sedan har vi en rad gråskalor där man försöker göra ngt som kallas bra tv? Bra tv sägs ska vara provocerande för dem i maktsfären, samtidigt som dem försöker visa sin makt till de anonyma?

Finns det ngn studium av passiva åskådares behaviorism gentemot teven? Vad matas vi med för att bli nöjda eller oroliga, det är vilket som?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 9 månader sedan #1168602 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Mest skräp på TV ändå i mitt tycke. Väljer hellre vad jag vill se på tex YT. Förslagsfunktionen där brukar funka bra med.

/Dave
Mer
4 år 9 månader sedan #1168605 av memphis
Svar från memphis i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag ser också mycket på Youtube men tv:n har jag alltid påslagen, den är som ett sällskap i bakgrunden. Den står på nästan dygnet runt hos mig.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168610 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag tycker det är mycket mer bra på tv nu än förr. Men tittar ändå inte så ofta. Kollar hem till gården men det har sommaruppehåll, och Ernst. Mest på play. Ser på tv istället för att läsa böcker som jag gjorde i drivor förr.
Mer
4 år 9 månader sedan #1168646 av Nissegossen

ledsen skrev: (Jag tar clozapin). Jag hade svårt att fokusera och hänga med när folk pratade ett tag, jag tror det är bra att äta vitaminer och så, så jag provade äta b-vitaminer, det ska vara bra för psyket så jag köpte en burk blandade b-vitaminer på apoteket. Tog ett tag sen blev det mycket bättre igen, är lite sån ändå men inte som då när det var mycket värre. Tar fortfarande dom lite då och då. Jag tar inte dom var dag längre


Mitt ex får injektioner med B12 medicin hon säger att det hjälper henne, vätskan är Behepan
hypotyreos.info/kaarinas-liv-med-b12-bri...ring-b12-behandling/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1168689 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni se tv och filmer?
igår var det en kille med Aspergers som sommarpratade i P1. Han har Aspergers och ADD. Väldigt känd. Har över 1 miljon följare. Joakim Lundell tror jag att han heter. Han berättade att han brukar somna, när han upplever något tråkigt.