Kan ni se tv och filmer?

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1152597 av Maxjohan1983
Böcker klarar ej utan läser 15 sidor sedan tar det stopp. Filmer och TV har jag inget problem med.

Annars hade blinkningar efter och under min första psykos. Men det var mer på grund av paranoia och vanföreställningar. Jag trodde jag kunde åka till en annan tids-dimension om jag blinkade väldigt snabbt.. :rotfl

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152599 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag läser böcker, men jag läser sällan mer än 15 sidor i sträck. När jag ser filmer på bio måste jag sitta still hela filmen. Det är inga problem.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152601 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Det kan man träna upp.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1152604 av Rejsejmar
Svar från Rejsejmar i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag har märkt att jag ofta tappar bort mig när jag läser eller tittar på film. Kan hända att jag behöver läsa samma bok eller se samma film flera gånger innan den fastnar.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152618 av Cider
Svar från Cider i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Jag har ofta svårt resp mkt svårt att hänga med.

Hittat en enklare komediserie jag ser om och om igen. Jag blir avslappnad av att få skratta så att det gör ont i magen.
Har inte förbättrats av träning hittills.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152628 av wasp
Svar från wasp i ämnet Kan ni se tv och filmer?
Lättare att se film på bio, än DVD. På bion måste jag sitta stilla till filmen är slut, men DVD:n stänger jag av minst 3 ggr per film och gör annat. Svårt att hänga med? Nej!! Snarare rastlöshet!