Låg motivation...

Mer
11 år 2 veckor sedan #575206 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Låg motivation...
Nä märker inte mycket resultat. Jag var både mer deffad och starkare förr. Nu tycker jag det är likadant typ hela tiden.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 2 veckor sedan #575215 av krokus
Svar från krokus i ämnet Låg motivation...
Om du vill bli starkare kanske tyngre vikter på gymmet hjälper? Jag är inte insatt i sånt där alls, men borde det inte hjälpa? Att successivt lägga på mer vikt på maskinerna på gymmet. Du kanske äter mindre bra? Var det inte du som skrev om oboy förut? Och ja, jag vet att ibland är det väldigt svårt att stå emot sötsuget... [i:3sqinkap]Vad[/i:3sqinkap] man äter har väl ganska stor inverkan på vikten.
Mer
11 år 2 veckor sedan #575222 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Låg motivation...
Jag är ganska kunnig på kost och träning, men jag orkar inte sköta mig pga. medicinen, för det som gjorde riktigt bra resultat förr, ger halvkassa resultat nu på medicin. Därför jag inte tycker träning är kul längre. Jag väger 99kg nu, kan väl gå ner till 93 utan att ta död på mig helt, men sen får jag svälta mig om jag ska gå ner mer.

Anchored in Christ ✟

Mer
11 år 2 veckor sedan #575228 av krokus
Svar från krokus i ämnet Låg motivation...
zoidar,
Tråkigt. :(
Du kan inte tänka dig att träna något annat än gym?
Mer
11 år 1 vecka sedan #575412 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Låg motivation...
Förr joggade jag 5 gånger i veckan under sommaren, men nu promenerar jag 1,5-2 timmar per dag. Fördelen med promenader är att det fungerar även på vintern, då joggning inte är så kul. Negativa symptom kan ge dålig motivation, men motion kan minska negativa symptom, så kommer man igång med motionen så kan motivationen öka tack vare minskade negativa symptom.
Mer
11 år 1 vecka sedan #575422 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Låg motivation...

isan skrev: zoidar,
Tråkigt. :(
Du kan inte tänka dig att träna något annat än gym?


Ah det finns värre saker. Men jo jag har funderat på att börja simma och hålla mig till det. Men gymmet har varit mitt hem sedan jag var 15. Svårt att lämna det, plus att det är verkligen bra träning också. Vet inte riktigt vad man skulle träna för att få med hela kroppen utom just gym.

Anchored in Christ ✟