Låg motivation...

  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #579622 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Låg motivation...
Där sa du nåt! Jag har beställt nya gardiner och jag är värd det!!
Mer
10 år 11 månader sedan #579635 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Låg motivation...
Jag har också alltid svårt att komma iväg till gymmet. Idag skulle jag egentligen tränat, men blev inget av det. Nu vill jag inte träna för det är för sent tycker jag. Får se om jag tränar imorgon. Ska ut å promenera nu tänkte jag. Kanskes skulle ta ett halvårs vila från gymmet, men jag tror det är bra för mig att komma dit, inte bara för kroppen, utan psykiskt, träffa lite folk o.s.v.

Anchored in Christ ✟

  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #579656 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Låg motivation...
Det är bra att träna. Jag ser ingenting på vågen, men midjemåttet minskar sakta men säkert... Träna du om du känner att du kan. (Inte i dag alltså...) Det är ju bra för hjärtat om inte annat...
  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #579664 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Låg motivation...
Hur tar du, zoidar, dig iväg alla gånger? Jag brukar göra så att jag tar på mig träningskläderna och bara kör! Om man börjar tänka för mkt kan det lätt hända att man struntar i det.
Mer
10 år 11 månader sedan #579746 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Låg motivation...
Tror jag gör lite som du, bara på med träningskläder och cykla till gymmet. Sen när jag är där så blir det ju träning.

Anchored in Christ ✟

  • Jaana79
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
10 år 11 månader sedan #579758 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Låg motivation...
Jag har precis vaknat, och jag är redan träningssugen! Jag brukar inte vilja köra 2 dar i rad, men om jag har lust att träna så ska jag träna!! Det är inte varje dag man har sån lust...!