LCHF diet.

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1250177 av Clean
Svar från Clean i ämnet LCHF diet.
Dom som kör LCHF är som en sekt. Dom har sina egna sanningar och regler man får inte ifrågasätta alls. Inte bra. Man ska bara äta massa fetter och proteiner

Så det är sant att serotonin kommer från magen!!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254204 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.
Jag äter kopiösa mängder kalorier varje dag på LCHF. Och jag verkar inte gå ner. Skyller på medicinerna.

Snackas om att man ej behöver räkna kcal på LCHF, tvivlar på det.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254206 av Geta
Svar från Geta i ämnet LCHF diet.
Amandara verkar inte må bra på LCHF-diet.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254211 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.

Geta skrev: Amandara verkar inte må bra på LCHF-diet.

Hon slutade med antidepp också.

Ätit 5000kcal idag, väl ingen som går ned på det? Jag äter helt enkelt till jag är nöjd. Då krävs det en hel del mat, uppenbarligen.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254239 av Clean
Svar från Clean i ämnet LCHF diet.
När jag körde LCHF så pga mina mediciner var jag tvungen att köra bara kött, ägg och sånt och feta såser. Såserna gjorde jag själv. Färdiga såserna som påstods innehålla mestadels fetter och knappt kolhydrater fungerade inte. Det gjorde att jag gick inte ned. Förutom majonnäs till äggen fungerade jättebra! Jag käkade ingenting annat utan körde strikt bara kött, ägg, majonnäs och egengjorda feta såser. Så gick jag ned och först då. Pratade med han som har sidan Kostdoktorn och han sa att jag måste köra strikt pga medicinerna som gjorde det svårare att gå ned i vikt. Gudarna ska veta hur svårt det är med mediciner man går upp och blir fetare och fetare och går inte ned.

Men strikt LCHF gjorde att jag slutade äta kött, ägg och sånt nästan helt. Äter idag mestadels vegetariskt! Och får en bra eller bättre hälsa trots övervikt!
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254275 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet LCHF diet.
Det är jordnötssmöret. Jag sätter i mig en hel burk. 2000kcal på en gång.:va?

Kanske vegetariskt man ska äta?


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.