Ät som en kung, prins, tiggare

Mer
3 år 7 månader sedan #1283706 av Geta
Admin1 äter som en tiggare.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283719 av Stoneage

Admin1 skrev: Jag äter nog billigast här. Förr räknade jag till 800 kr per månad till mat. Nissegossen skulle hamna på grön kvist om han hade mina mat och dryckesvanor.


Med all respekt, jag tycker Nissegossen hängs ut både när det gäller privatekonomin och dryckes vanor.
Inte bara just här i denna tråd, har sett i chatten och andra trådar också.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1283724 av IngeF

Admin1 skrev: Jag äter nog billigast här. Förr räknade jag till 800 kr per månad till mat. Nissegossen skulle hamna på grön kvist om han hade mina mat och dryckesvanor.

Man kan spise relativt billig i Norge også. Mat prises ned til det halve tre dager før holdbarhetsdato på Kiwi der jeg pleier å handle.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by IngeF.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1283747 av Zoidar

Stoneage skrev:
Med all respekt, jag tycker Nissegossen hängs ut både när det gäller privatekonomin och dryckes vanor.
Inte bara just här i denna tråd, har sett i chatten och andra trådar också.


Kan nog hålla med.

Nu när jag kör 4:3 så bör jag få ner matkostnaden med 3 sjundedelar. :dans

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283763 av memphis
Önskar att jag åt som en tiggare och blev smal igen. Men det är svårt när man är hemma hela dagarna plus antipsykotikan, att inte äta för mycket.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283780 av Cosmos
Jag äter lite men går ändå upp i vikt. Idag har jag ätit en grillmacka med två ostsorter. Fick en rökt ost som present och den smakar precis som rökt korv, d v s gott. Därför blev den varma mackan så god.

För övrigt köper jag mat och allt annat för 1.600-2.000 kr i månaden.