Ät som en kung, prins, tiggare

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284054 av Zoidar
Jag håller mig utanför andras ekonomiska situation. Jag vet inte vilka skulder, utgifter, vanor, inkomster o.s.v. någon har och är måttligt intresserad också. Min ekomomi går runt och lite till, vilket jag mer intresserad av :). Btw löning imorgon! :dans

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1284063 av Admin1
Alla här får supa hur mycket de vill, men om man ständigt gnäller om sin ekonomi trots goda inkomster (Nissegossen kan ha 15000-16000 kr/mån netto) och dessutom ljuger om sin ekonomi eller utgifter, då blir det problem. Någon som är fattigare än Nissegossen kan ge honom pengar, som han köper brännvin för. Det är inte OK. Det är känt att missbrukare har dålig ekonomi och att missbruket lindras av det.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284078 av Nissegossen
Är van att vara Admins hackkyckling detta för han behöver det för att själv skall må bra, dock får jag tillfälle till det kan jag också sparka på sedan förut ömma smalben

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1284082 av Admin1
Det är inte bra Nissegossen att du stressar andra här om din dåliga ekonomi, som är bättre än nästan alla andra. Det är dålig stil att hålla på så där.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284086 av Geta
Jag har aldrig funderat på att skicka pengar till Nissegossen.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284100 av Admin1
Nissegossen berättade att han har hyra 5400 kr/mån och med sin inkomst får han 2400 kr i bostadstillägg. Kollade upp det på nätet. Så när hyran är betald har han minst 12000 kr att festa på. Han har råd att hissa ner ett helrör per dag. Så han lever livets glada dagar.