Enbart Schizofreni?? NÄNÄ nu har man Diabetes med........

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 10 månader sedan #304512 av Jocke
Nä men vad synd att du även har drabbats av detta, men Geta gav dig goda råd, så du kan ju fortsätta fråga henne.

Vars är världen på väg?
Mer
13 år 10 månader sedan #304563 av Drummer
Tråkigt att höra Räven, men vad ska man göra. Helt enkelt se det positiva i även den negativa som finns. Är helt övertygad att du har någon inneboende styrka någonstans som gör att du klarar även det.
Mer
13 år 10 månader sedan #304565 av skord
räven säjer - "det jag vill ha hjälp med är att ni ska tänka "låt han slippa inläggning."



skord tänker - "låt han slippa inläggning".
Mer
13 år 10 månader sedan #304568 av Geta
De flesta som blir inlagda på en somatisk avdelning brukar
uppleva att man blir bättre behandlad där än inom psykiatrin.
Har du inte märkt några varningssignaler innan det konstaterades
att du har så högt blodsocker?
Mer
13 år 10 månader sedan #304572 av Räven
Hej och TACK alla det verkade som om det hjälpte med ert tänkande för jag fick komma hem samma dag.

jo jag har ju haft varnings signaler ett bra tag nu men ignorerat dom i tron om att det var min

medicinering som spökade....

jag hade nu 19.1 mmol i faste värde....det är fortfarande tokhögt.


att jag inte vill bli inlagd är för att jag har sån megaångest för sjukhus och det sen barndomen

då jag låg inne ofta och har även opererat mig x antal ggr...


jag verkar ha tur det är kost-motion-tabletter som gäller verkar det som....jag har fått spruta men verkar klara mig utan det.


Jag vet att ni tycker jag e konstig men dom sa att jag kan faktiskt dö inatt om jag inte stannar över natten o kanske några dagar till...

då förstår ni kanske hur stor min ångest är inför inläggning om jag tillomed sätter livet på spel.

men jag tänte o sa bara hela tiden "nej nej nej jag stannar inte nej nej nej" så höll jag på en timme...som en liten barnunge jag vet

men denna ångesten e stark.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 10 månader sedan #304576 av Jocke
Har känt flera idrottsmän som hade diabetes typ 1, och dem fick sköta sin inställning själva, hade även för ett par år sedan en cirkelledare i ett hälsoprojekt, han skötte vår kost en tid med en väldigt varierad kost. Han var även instruktör för friskis och svettis, mycket kunnig på många områden. Även han hade diabetes.

Vars är världen på väg?