Lite ny info från sjukhuset.

Mer
12 år 10 månader sedan #408928 av Traxerity
Enligt mamma så var jag o syrran samt lillebror något hon ej planera utan att jag bara kom fram.
Så man kan säga att jag kom fram som en olyckshändelse men jag tror nog att dom älskar sin lilla olyckshändelse. :väggen :vissel :joker :grandpa
Mer
12 år 10 månader sedan #408943 av Jesus/magnus
bra trax!

var glad^^

John 8:31-32.
Mer
12 år 10 månader sedan #409069 av Admin1
Tråkigt med ögonen, men det andra lät ju hoppfullt. Visserligen är väl inte din hjärna helt färdigutvecklad ännu, så det kan ta ett par år till kanske. Sa det något om att psykologtesterna skulle behövas göras om om ett par år eller så?
Mer
12 år 10 månader sedan #409095 av Traxerity

Admin1 skrev: Tråkigt med ögonen, men det andra lät ju hoppfullt. Visserligen är väl inte din hjärna helt färdigutvecklad ännu, så det kan ta ett par år till kanske. Sa det något om att psykologtesterna skulle behövas göras om om ett par år eller så?


Nepp det sa dom inte. Det var bara engångstest för att dom går efter mina synpunkter. Dom vill inte diagnosera mitt ur ingenting dom vill se vad mina problem är först och dom frågade även om jag passade in på diagnoserna typ dom fråga såhär.

-Psykologen:"Tycker du att du passar in på någon av dessa diagnoserna."
-Jag: "Endast depression och lite på adhd."

Så jag vet ej varför dom frågar mej sådana frågor.
Mer
12 år 10 månader sedan #409135 av Isa-Alise
Jag är stolt över dig, Trax... du söker hjälp, och börjar faktiskt få det. Bra att de upptäckte ögonsjukdomen så du kan få hjälp med den...
Mer
12 år 10 månader sedan #409142 av Jesus/magnus
traxxy e bra^^

John 8:31-32.