Lite ny info från sjukhuset.

Mer
12 år 10 månader sedan #410461 av Traxerity
Inte direkt några speciella. Tror det kommer bli KBT som första behandling. Fungerar inte det så blir det medicin och sådan utredning.
Fast kommer inte få en ny tid förens augusti så jag får se o vänta vad dom har i sina händer.
Mer
12 år 10 månader sedan #410526 av Admin1
Det finns många typer av KBT och mot olika symptom. Vilka symptom skall du få KBT mot?
Mer
12 år 10 månader sedan #410533 av Traxerity
Har ingen aning om vilka symptomer -.- jag sade åt han att jag ville ha KBT rent ut sagt emot minne samt ilska.
Jag sade även emot att jag är 100% EMOT mediciner som första behandling. Så KBT är ända behandling jag kan få.

Om inte då är psykologi bara utkastad tid. Varför gå dit om man ej kommer få speciell hjälp emot vrede.
Medicin är gift och jag tar bara sådant som sista utväg. KBT eller inget. Hans val och jag hoppas han står för sina ord också.

Visste att livet är såhär konstigt. När man väl söker hjälp. Vad händer då? JO DET FUNKAR INTE. och vad slutar det med? Jo bli utpekad som en idiot med vredesproblem.

Kan ju ej hjälpa att jag råkade slå itu den glasrutan och att glasplittret råkade hamna emot mamma o lillebror.
Som tur var så hände ingen skada på dem utan att mitt finger blödde. Sådant händer endast när vrede kommer fram.
Härnäst så kommer jag säkert bli ett experiment objekt i folks ögon. Jag förtjänar att lida. För att det har jag alltid förtjänat.

Hoppas bara inte dom ljuger o skrattar bakom ryggen. Så jag hoppas verkligen dom orden han sade var sanna att han skulle se om jag kunde få det.

Började även gråta mkt efter jag slagit itu rutan. Jag antar att vrede kan ställa till mkt skit för folk.
Undrade varför den glasdörren existerade där från början. Om inte så hade jag inte ställt till ett trauma för min lillebror.
Kanske även mamma men hon vågar kanske inte säga det.
Mer
12 år 10 månader sedan #410535 av Isa-Alise
KBT är bra! Grattis! :D
Mer
12 år 10 månader sedan #410682 av Admin1
Dåligt närminne har KBT ingen effekt mot, men det finns minnesträning med dataprogram som kan förbättra närminne och koncentrationsförmåga. Vrede och ilska kan KBT ha effekt mot.