Lite ny info från sjukhuset.

Mer
12 år 10 månader sedan #408915 av unGod
Svar från unGod i ämnet Lite ny info från sjukhuset.
jag är määäää introvert senaste åren...förut jaga jag allt. särskilt i din ålder.. nu är det bara vad jag kallar det, att ha integritet!!!!!!!!!!!
du kommer hitta den hjälp du tillåter dig att ta!!
!!lita på dig själv.!!!
Mer
12 år 10 månader sedan #408917 av Erasee
Lycka till Traxerity,-hoppas du kan behålla synen många år till!!
Läkarna vet ju bäst!! :va?
Mer
12 år 10 månader sedan #408920 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lite ny info från sjukhuset.
På Wikipedia står det att det brukar stanna av i tjugoårsåldern.
Mer
12 år 10 månader sedan #408921 av Traxerity

malin71 skrev: Hoppas det löser sig med linserna för dig, traxerity. Hur ser din värld ut genom dina ögon? Blir nyfiken bara...

Ta nu hand om dig och diagnosen kommer väl till slut... antar jag. Hoppas du får det stöd du önskar i alla fall.

Kram!


Varje belysning ser jag ett vitt ljus som är som en skugga bakom lampans ljus där glödlampan sitter och sedan är där en störig regnbågsring omkring den.

Mjo jag ska ta hand om mej :) Tror att mina problem är nog mer en personlighetsstörning än en sjukdom för att dom fann knappt några allvarliga spår genom sjukdomar och psykiska störningar. Jag har märkt att mamma aldrig är med någon vän alls och föredrar aldrig att vara med någon annan än sin kille. När hon var yngre så ville hon knappt träffa nån alls. Så jag kanske har ärft hennes typ av personlighet också.

Pappa är likadan fast han är mer organiserad och sådant av sig. Han föredrar inte heller att vara med annat folk.
Så man kan ju börja undra om dom två är lite antisociala av sig. :tänk

Inte antisocial på sociopat/psykopat sättet utan mer åt schizoida sättet för att dom båda säger att dom ej behöver sjukvård medan pappa säger att psykologi är ren trams. Så jag är en av dem få i min släkt som får sjukvård. Min farbror har suttit på psyket förut. Vad jag har hört så är han extremt rädd för att lämna sim hemstad och föredrar att vara hos farmor(hans morsa).
Mer
12 år 10 månader sedan #408922 av Traxerity

Geta skrev: På Wikipedia står det att det brukar stanna av i tjugoårsåldern.


Om den inte är progressiv ja så stannar den då. Annars fortsätter den tills 40. Det är olika per person till person som har fått diagnosen.
Så jag kommer få undersökas var 3dje månad.
Mer
12 år 10 månader sedan #408926 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lite ny info från sjukhuset.
Din mamma och pappa kan inte ha varit mer enstöriga än att de lyckades få dig, Traxerity.