Lite ny info från sjukhuset.

Mer
12 år 10 månader sedan #409145 av Poppy
Svar från Poppy i ämnet Lite ny info från sjukhuset.
Tänk om du kanske blir lite lugnare och mindre aggressiv när du får hjälp med ögonen? Problem med synen kan väl sätta sej på hela humöret... Göra en frustrerad...
Mer
12 år 10 månader sedan #409146 av Traxerity
Det har ej med ögonen att göra att jag blir vild och aggressiv. Det har med otålighet och irritation att göra. Vanligt för männen som är nedstämda att bli sur o tvär samt bitter.
Mer
12 år 10 månader sedan #409289 av Poppy
Svar från Poppy i ämnet Lite ny info från sjukhuset.
Man kan det inte vara så att när du ser konstigt så spär det på irritationen så den blir värre?
Mer
12 år 10 månader sedan #409314 av Admin1
Psykiska symptomen kan vara diffusa och oklara på unga personer, vilket kan göra det svårt att ställa en korrekt diagnos. Du Trax med dina 19 år befinner dig i gränsen mellan ungdom och vuxen, vilket gör att diagnosen du får nu kanske inte är precis skriven i sten.
Mer
12 år 10 månader sedan #409467 av Traxerity
Jag kommer icke få någon diagnos utan dom kommer säkert testa behandlingar och tester i flera månader till.
Kan bero på att jag föredrar att hjälpa dem med slutsatser och sådant också.
Liksom om dom ej förstår något så hjälper jag dem att förstå vad jag menar.

Till Exempel när jag berätta lite om min forskning. Psykiatrikern sade att det är vanligt att tro på något dåligt eller overkligt kommer hända.
Men att leva i det är en helt annan sak. Hon sade att så länge jag inte lever i det så är det normalt.
Men det tragiska är att jag lever i det men det berätta jag aldrig för henne utan att jag sade bara att jag forskade för överlevnad.
Mer
12 år 10 månader sedan #409553 av Admin1
Har de sagt vilka behandlingar de kommer att testa på dig?