Komma upp tidig morgon, möjliga och omöjliga tips!

Mer
3 år 8 månader sedan #1273470 av memphis
Får den som injektion nu! :)
Mer
3 år 8 månader sedan #1273473 av krokus
Mer
3 år 8 månader sedan #1273679 av Admin1
Får du injektionen i armen eller baken? Ger injektionen några smärtor?
Mer
3 år 8 månader sedan #1273683 av memphis
Jag får injektionen i armen, och det ger smärtor i 3-4 dagar efteråt. Vilket gör det lite svårt att röra sig när jag sover.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1273701 av Richard
Jag har alltid haft svårt att komma upp på morgonen, i.a.f. sen gymnasiet. Men det funkade när jag jobbade varannan vecka morgonskift o började kl 05. Fick gå upp 04. Men gillade ändå förmiddagsskiftet bäst. Sen har jag alltid sovit till typ 11-12. 9 månader var jag i färgaffären o började kl 08, o det gick bra.

Men nu när jag fått rätt dos Lyrica så spelar det ingen roll när jag ska upp. Ska jag upp kl 07 så är det inga problem, men sover ändå till 09-10, eftersom jag inte har nått annat att göra. Visserligen skulle jag kunna gå till Spiran på förmiddagarna också, men tror inte jag skulle klara hela dagar.

Brukar ställa klockan 2 timmar tidigare o går upp o tar morgonmedicin (Venlafaxin & Lyrica), samt en massa "speed" (Synefrin & Koffein), somnar om o vaknar pigg! Helst skulle jag vilja ha Modafinil istället, men doktorn sa att det är normalt att vara lite trött på morgonen o att det kan utlösa psykoser...


Tar 2 sådana här (totalt 80 mg Synefrin);
www.gymgrossisten.com/synephrine-hardcore-120-caps/6540-13.html

O 2 sådana här (totalt 400 mg Koffein);
www.gymgrossisten.com/caffeine-200-mg-90-caps/6572.html

Sen lägger jag mig igen o vaknar pigg! Men Modafinil är ännu bättre, men tror att det är narkotikaklassat.

Jag tar 40 mg Propranolol också, för att blodtrycket inte ska öka.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 8 månader sedan #1273702 av Geta
När jag hade Hibernal och jobbade heltid i sjukvården och började 7.00 på morgnarna, var det jobbigt att komma upp.