Komma upp tidig morgon, möjliga och omöjliga tips!

Mer
3 år 8 månader sedan #1273786 av vnv
Hej!
Tipsar om följande strategi:
Köp olika (flera!!) (väckar)klockor och placera ut dem i olika rum, alternativt på alla möjliga & omöjliga ställen (under sängen/soffan och HÖGST upp på bokhyllan) i rummet om du, som jag, bor i en etta och sätt klockorna på Alarm med olika tidsintervall inom, säg, en halvtimme från det du SKA vakna till dess att du MÅSTE gå upp... (H'lvete vilken lång mening det blev men jag tror du/ni fattar...)
Att hitta gräsliga ljud/läten/melodier på mobilen och ha mobilen på ALARM PÅ HÖGSTA VOLYM är (också) en bra variant...

Vad du än gör så: SNOOOZA ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!! Det är det största självbedrägeriet som mänskligheten har uppfunnit... TOTALT FÖRKASTLIGT! Ridå....

Lycka till!
(Been there. Done that. I dagsläget sover jag dock, nästan, alltid mellan ca kl 23 och 08, och säger som Skellington: Tack för(sömn)medicin och TACK för Mirtazapin....
/vnv
Mer
3 år 8 månader sedan #1273790 av Nissegossen
Försökte hitta riktiga kopparslagare åt dig, men lyckades inte dessvärre, men sätt en väckarklocka på det här sättet så kommer du nog upp eller på annat sett

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1273807 av Vittrad
Självbedrägeri eller ej, jag älskar att snooza! Jag brukar kliva upp runt 9.00. Sedan äter jag frukost, tar medicinen och kryper ner i sängen och snoozar igen. Så jäävla gött! :dans
Mer
3 år 8 månader sedan #1273808 av vnv
Vittrad: :D :dans

/vnv
Mer
3 år 8 månader sedan #1274242 av mopa
Jag går ut vid 8 med hunden, sen sover jag lite till. Det är nice.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274245 av memphis
Ja det är verkligen Nice! Om jag är ute tidigt med hunden (före 9) så tar jag in frukosten till sängen också! Det är livskvalitet med frukost på sängen.