Omen

Mer
8 år 11 månader sedan #742089 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: ...nyligen köpt ett par nya skor och det tar väl ett tag innan jag har gått in i dom.


Jag måste köpa ett par skosulor... så skorna passar mig perfekt!
Mer
8 år 11 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #742236 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Jag hade en äldre släkting, som köpte hjul till sparken, så han kunde åka spark på sommaren istället för cykel.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 11 månader sedan #742681 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Nej, jag kommer inte att promenera i alla fall för det är för riskabelt eftersom min klädsel som jag har på mig utmärker för mycket och jag vill inte klä mig i andra kläder när jag är ute. Om jag cyklar så kan jag alltid cykla ifrån om jag stöter på människor som får för sig att jag är nazist. Orkar inte konfrontera varje gång jag stöter på någon att jag inte är nazist.

Jag gillar min stil - jag är en musiker och gambler!
Mer
8 år 11 månader sedan #742682 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Så tänker jag också. Jag cyklar för att kunna cykla från bovar och banditer.
Mer
8 år 11 månader sedan #742686 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag är en musiker och gambler!

Jag är den där svarta ankan som simmar längst bak i kön eftersom jag är på baksidan i systemet sen våren 1990.
Mer
8 år 11 månader sedan #744071 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen

Utomjordingen skrev: ...nyligen köpt ett par nya skor och det tar väl ett tag innan jag har gått in i dom.

Utomjordingen skrev: Jag måste köpa ett par skosulor... så skorna passar mig perfekt!


Det blev helt annat när jag (min kvinna) köpte skosulor. Ergonomiska - passar perfekt! Inte så dyrt heller eftersom man kunde forma skosulorna efter behov/storlek.