Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #846476 av koi
Svar från koi i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag skulle packa en väska själv när jag blev inlagd. När de sökte igenom den på avdelningen hittade de tre (!!) tandborstar men inga underkläder.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #846478 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det tokigaste du gjort
Den här tråden är intressant. Jag har inte gjort så mycket tokigt och det känns bra.
Mer
7 år 8 månader sedan #846480 av mopa
Svar från mopa i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag skulle bleka håret, men det blev orange, så jag fick färga om håret i en mörkbrun färg. detta var i tonåren.
Mer
7 år 8 månader sedan #846489 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det tokigaste du gjort

zoidar skrev: Ja hade också bibeln under kudden när jag var inlagd... men det tycker jag inte var så tokigt :)

koi skrev: Jag är ateist.


Jag var inte heller troende när jag gjorde det, eller åtminstone inte bekännande kristen. :D Tror det kan ha ett värde att man känner sig mer trygg, och då är det bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 8 månader sedan #847112 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Knäppt av mig att jag försökt bli psykisk frisk under flera decennier när det ändå inte går på grund av en lag som typ säger att jag måste ha fortsatt kontakt med psykiatrin hela livet ut med eller utan mediciner. Idag har jag gett upp för psykiatrin vill aldrig friskförklara mig.


Jag borde då ha fått försäkringspengar/klumpsumma istället eftersom jag nu ändå är kronisk psykisk sjuk. Varför ville ingen runt min omgivning ta tag i det?
Mer
7 år 8 månader sedan #847118 av koi
Svar från koi i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag samlade olika bevis till att min chef var satanist och sedan försökte jag övertyga kollegor på jobbet om att så var fallet.