Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #847493 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det tokigaste du gjort
[youtube:gov09p7m]pDNMpc7ggyc[/youtube:gov09p7m]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 8 månader sedan #847502 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Att jag blev ihop med en psyke vårdare på samma avdelning där jag var tvångsinlagd/tvångsmedicinerad! När jag blev utskriven så flyttade hon hem till mig och vi levde tillsammans i 2 år. Det tyckte jag var lite knäppt!

Utomjordingen skrev: Först och främst byggde jag upp en relation med henne psyke vårdare som jobbade på avdelningen innan jag blev utskriven från mentalsjukhuset för jag var kärlekstörstig. Sen när vi började bli ihop på riktigt så vad det som om det bara var sex som gällde för mig/oss under 2 år. Vi knullade och knullade flera gånger om dagen under 2 år.


Vi lämnade varandra efter 2 år för hon ville ha barn och inte jag. Hon träffade någon annan som ville ha barn med henne vilket hon fick också.

Barn skulle bara inskränka min frihet/privata liv - så aldrig barn i mitt liv för min del och det har jag alltid sagt.
Mer
7 år 8 månader sedan #848156 av Melun
Svar från Melun i ämnet Det tokigaste du gjort

zoegas skrev:

Melun skrev: Beställde Johnnie Walker black label whisky för 18 000 kr från Tyskland. Hann dock avbeställa den innan den var skickad.

Hahaha det hade varit värt det ballaste fyllan någonsin hemskaste bakfyllan någonsin



Jo, så roligt fick jag inte ha det.......
Mer
7 år 8 månader sedan #848222 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det tokigaste du gjort
Palle, du ska nog va tacksam att det gick så bra som det gjorde. Låter ju som det kunde slutat riktigt illa.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 8 månader sedan #848372 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det tokigaste du gjort
Det kan vara bra att vara med i facket sådana gånger.
Mer
7 år 8 månader sedan #848424 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det tokigaste du gjort
Men Gud kan ha skickat ut Facket som sitt redskap. Han har ju inga egna händer.