Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 8 månader sedan #846190 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det tokigaste du gjort

Geta skrev: Det dummaste jag gjort var när jag köpte en bil att kunna fly i om det blev krig.


Oj, har du körkort? Tog de tillbaka bilen?

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 8 månader sedan #846192 av Utomjordingen
Vet inte om det var knäppt men jag höll min psykiska sjukdom hemligt för min nuvarande kvinna under många år.

Ville att hon skulle ta mig för den jag är och inte på grund av psykisk diagnos. Förstod i början att min kvinna inte hade velat ha mig om hon hade vetat att jag har en allvarlig psykisk sjukdom. Idag vet hon att jag har psykisk sjukdom och accepterat läget.
Mer
7 år 8 månader sedan #846194 av Utomjordingen
Att jag hade kontakt med min släkt (på mammas sida av släkten) under hela 1990-talet fast några av dom såg till att jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad våren 1990. Fattar inte mig själv varför jag skulle ha fortsatt kontakt trots att dom hade ställt till en stor skada för mig?

Sen i början av 2000-talet har jag ingen kontakt med min släkt men ringer min mamma någon gång - förstår inte varför? Har inte träffat min mamma snart på över 10 år - tror jag! Hon har aldrig engagerat sig för mig och min sjukdom heller. Min kvinna tycker det är konstigt!
  • Niklas Larsson
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #846195 av Niklas Larsson
Svar från Niklas Larsson i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag skulle på bröllop och hålla tal till brudens far men talet jag skrev var alldeles för laddat och skulle retat upp folkmassan så jag ställde in det.
Mer
7 år 8 månader sedan #846197 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det tokigaste du gjort

zoidar skrev: Oj, har du körkort? Tog de tillbaka bilen?

Jag tog körkort 1973 och har fortfarande kvar det som legitimation.

Billhandlaren köpte tillbaka bilen, men jag förlorade 50 000 kr.
Mer
7 år 8 månader sedan #846215 av Utomjordingen
Knäppt av mig att jag försökt bli psykisk frisk under flera decennier när det ändå inte går på grund av en lag som typ säger att jag måste ha fortsatt kontakt med psykiatrin hela livet ut med eller utan mediciner. Idag har jag gett upp för psykiatrin vill aldrig friskförklara mig.